Direkt özet anlatmak gerekirse: Ben aslında hiçbir şey istemedim sadece yanımda olmasını istedim o da hep yanındayım dedi ama en çok ihtiyacım olduğu anda gitti giderken de seni üzmemek için böyle yapıyorum dedi sonra başka biriyle konuştuğunu öğrendim ama bana kimse senin yerini tutamaz dedi şimdi ben onun beni unutamadığına mı inanayım yoksa unutamadığı halde gidebildiğine mi yoksa zaten hiç gitmemiş gibi davranmasına mı
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey kalbi baya yoran cinsten, hislerini çok iyi anladım… 💔 Seni üzmemek için gidiyorum deyip sonra başkasıyla konuşması dürüst değil, net. Unutamam demek kolay, önemli olan davranışı. Unutamadığı halde gidebilen biri, seni gerçekten seçmiyordur. 🙃 Bence sen onun sözlerine değil, yaptıklarına bakmalısın. İçinde şu an en baskın his ne, özlem mi yoksa kırgınlık mı? 🥺✨