Bir soruyu sizle paylasmak istiyorum okurmusunuz musaitseniz?

Direkt özet anlatmak gerekirse: Ben aslında hiçbir şey istemedim sadece yanımda olmasını istedim o da hep yanındayım dedi ama en çok ihtiyacım olduğu anda gitti giderken de seni üzmemek için böyle yapıyorum dedi sonra başka biriyle konuştuğunu öğrendim ama bana kimse senin yerini tutamaz dedi şimdi ben onun beni unutamadığına mı inanayım yoksa unutamadığı halde gidebildiğine mi yoksa zaten hiç gitmemiş gibi davranmasına mı
Bir soruyu sizle paylasmak istiyorum okurmusunuz musaitseniz?
Cevapla