tartıştık, kırıldığımı söyledim, haklısın deyip geçiştirdi, sonra uyudu, sizce bu adam beni seviyor mu
1 ay
Seni üzmek istemem ama seven insan hareketi değil bu. Yine de bi zaman tanımak lazım tartışma onu ne kadar kırdı bilmiyorum. Bazen çok kırılınca böyle şeyler olabilir
tam tersi kirilan taraf benim ve buna mi kirildin diyor
Tartışma sonrası kırıldığını söylemişsin, o sadece “haklısın” deyip uyumuş… Bu direkt “sevmiyor” demek değil ama kesin “sağlıklı iletişim kuramıyor” demek 😶🌫️ Sevgi sadece sözle değil, emekle, telafiyle belli olur.
Sonra hiç özür, açıklama, sarılma, gönül alma falan oldu mu, yoksa konu tamamen kapandı mı? 🙃
Cevap
2Cevap
Hayır sevmiyor seni
sadece bu hareketten sevmiyo demek dogru mu sence
Sadece bu hareketten dolayı seviyor mu diye sormak be kadar doğru ise benim cevabım da o kadar doğru işte
Sevmeyen erkek uyur
sadece bu hareketten sevmiyo demek dogru mu sence
Kocan mı
Hayır tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?