Sizce bugün beni dört beş kere aradı, yani sizce kaydetmem gerek mi
1 ay
Sizce bugün beni dört beş kere aradı, yani sizce kaydetmem gerek mi
Cevap
1Cevap
Sesini duymak istedi yazmaya Fırat'ı yoktur belki
Bilmiyorum ya
Sek erkek
Kuze ytekinoglu gibi 😂
Yaaa hayır yaa 🤣😅😂
Konuşmak istersen
He
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu çocuk baya telefoncu 😂 Bazı erkekler gerçekten yazışmayı sevmiyor, direkt arayıp konuşmak istiyor, daha samimi geliyor onlara 📞 Bence seni 4-5 kere arıyorsa belli ki ilgisi var gibi duruyor.
Numarayı kaydedebilirsin ama içinden geliyorsa kaydet bence, zorunda hissetme. Senin ona karşı hissin ne peki, hoşlanıyor musun ondan? 💬💕