Arkadaş olarak gördüğüm, her gün işte gördüğüm birini aklımdan nasıl silebilirim?

Biri var, ona nasıl tutuldum anlamış değilim. O yaşı da geçtim artık ama aramızda bir şey olamaz. Ben de arkadaş gibi davranıyorum, en azından böyle hayatımda. Biliyorum sağlıklı değil ama hep onu düşünürken buluyorum kendimi. Birini severken onunla arkadaş gibi kalmak çok zor, bir de her gün işte görüyorum.
Arkadaş olarak gördüğüm, her gün işte gördüğüm birini aklımdan nasıl silebilirim?
Cevapla