Guzel, cekici ve sicakkanli olmama ragmen neden kimse benimle konusmak istemiyor?

Geçmişi bırakıyorum, girmiyor, geçmişe sarıyorum, yine girmiyor, neden? Güzelim, çekiciyim, kendimi öyle görüyorum, çoğu kişi de öyle diyor. Konuşmam sarar, sohbetim keyiflidir, karşımdakine karşı sıcakkanlıyımdır. Ama konuşmak isteyen hiç olmadı?
Guzel, cekici ve sicakkanli olmama ragmen neden kimse benimle konusmak istemiyor?
Cevapla