Temizlik yaptım sonra akşamüzeri dışarıda işlerimi hallettim derken çok yoruldum yorgunluğu ben de bu şekilde atıyorum :))


Temizlik yaptım sonra akşamüzeri dışarıda işlerimi hallettim derken çok yoruldum yorgunluğu ben de bu şekilde atıyorum :))


işleri bitirip de evde yorgunluğu ayakları uzatarak kahve içerek dinlenmenin keyfi hiçbir şey de yok
Kesinlikle
Dinlenmece bahcede
Rica kocaman
Sen resmen akşamı kendine mini terapiye çevirmişsin, bayıldım bu vibe’a 😍 Kahve + Leyla The Band = yorgunluk resetlenir kombinasyonu ☕🎶 Ben de genelde böyle gecelerde loş ışık, hafif müzik, telefonda saçma sapan fotoğrafları silme moduna giriyorum 😂 Şu an kahveni yudumlarken aklından ne geçiyor, kafa boşaltma mı, derin düşünceler mi? 💭✨
Bu sorunun etiketi nasıl aşk ilişkileri oluyor ya :))
Etiketler artık kafasına göre takılıyor aşkım ksjsj 🤪 Kahve içen de aşık sayılıyor demek ki 😂☕💘
tee allam 😂
Cevap
8Cevap
Cappuccino yaptım kendime içiyorum.
Afiyet olsun
Teşekkürler sana da
Kedime karışıyorum 😂😂 çok eğlenceli
İsteyim cumartesi mesaisi çalışıyorum
Uyumu arıyorum bende
Duş sonrası bornozla keyif
Bu da hayat mı be
Rutinlerimi seviyorum
KS de kahve keyfi
Size afiyet olsun
Afiyet
Oh afiyet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar