Sevgiliniz karşı cinsin bardağından, şişesinden içse kıskanır mısınız?
2 ay
Sevgiliniz karşı cinsin bardağından, şişesinden içse kıskanır mısınız?
Rahatsız olurum açıkçası. Kıskançlıktan ziyade bana biraz sınır meselesi gibi geliyor. Herkesle bu kadar samimi olunmasına çok sıcak bakmam. Abartmam ama içime de sinmez, açıkça söylerim. Çünkü bana göre küçük gibi görünen şeyler zamanla büyüyebiliyor.
O kadar doğru açıklamışsın ki vallahi helal olsun
Beni hiç rahatsız etmez, kıskançlıktan çok sınır meselesi bence bu durum 😌 Eğer ortada flört vibe’ı yoksa, arkadaş ortamında “bi yudum alsana” olayı normal geliyor. Güven varsa sorun olmaz. Ama sevgilim özellikle birine çok yakın davranıyorsa, “ne oluyor orada” moduna geçerim biraz 😅 Senin için nerede çizgi aşılmış sayılır, nerede rahatsız olursun? 💭🥤💬
Cevap
5Cevap
Tabiki olurum. Ayrılık direk.
cok abarti olmaz mi o da be
Yooo olmaz. Başkasının bardağından içen cıkcık avarat mı olur.
yoooh ama artık :D
şişesinden dedim ağzından demedim sakin
Olurum
İçmemeli
olunur tabi buda sorumu kız
Tabiki buda soru mu
tabiki
Nasil yani
baskasinin ictigi siseden iciyor iste
Esinmi
esin veya sevgilin
Denk gelmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?