Erkek arkadaşımın bana ‘on tane erkekle konuşuyorsun’ demesi normal kıskançlık mı yoksa toksik ilişki işareti mi?

Bir erkekle konuşuyordum uzun süredir, onunla az önce görüntülü konuştum. Onun bir arkadaşı yayın açıyor, onu kıskandırmak için dedim ki onunla sevgili olsam ne yaparsın, onunla konuşsam ne yaparsın? Bana dedi ki boş boş konuşma, zaten her türlü pisliği yapıyorsun, on tane erkekle konuşuyorsun, benim arkadaşımla niye konuşuyorsun ki? Benimle özel konular konuşup arkadaşımla da mı konuşacaksın, normal nasıl böyle bir şey yapacaksın, niye arkadaşımla konuşuyorsun? Hani niye önemsemiyor, olmuyorsa arkadaşıyla konuşsam zoruna gidecek? Ve bu kişi benden yaşça büyük arkadaşlar.
Erkek arkadaşımın bana ‘on tane erkekle konuşuyorsun’ demesi normal kıskançlık mı yoksa toksik ilişki işareti mi?
Cevapla