3.5 senelik ilişkim bittikten sonra bu kadar değişen birini nasıl unuturum, ne zaman düzelirim?

3.5 senelik bi ilişkiydi, ayrılalı iki ay oldu, hayatımın en güzel senelerini yaşadım, ayrılmadan önceki hafta bile çok çok güzeldi. Bi anda bir insan nasıl bu kadar değişir anlayamıyorum, hep mi böyleydi desem değildi, gerçekten iyi biriydi, nasıl bi anda bu kadar kötü oldu, nasıl göz göre göre beni üzüyor, hiç mi acımıyor bana, nasıl düzeleceğim, ne zaman unuturum onu, artık üzülmek istemiyorum ya, ben burada ağlarken o mutlu olsun istemiyorum

3.5 senelik ilişkim bittikten sonra bu kadar değişen birini nasıl unuturum, ne zaman düzelirim?
Cevapla