İş yerinde hoşlandığım adam ve bana da ilgisi olduğunu düşünüyordum. Evli çıktı ama yüzük takmıyor hiç böyle şeylerden bahsetmiyordu
2 ay
İş yerinde hoşlandığım adam ve bana da ilgisi olduğunu düşünüyordum. Evli çıktı ama yüzük takmıyor hiç böyle şeylerden bahsetmiyordu
Bence evli olduğu halde alyans takmayan ve ilişkisinden hiç bahsetmeyen erkek masum davranmıyordur. İnsan evliyse bunu saklama ihtiyacı duymaz, özellikle karşı tarafla yakın bir enerji oluşuyorsa daha net olmalı. Burada amaç büyük ihtimalle ilgiyi kaybetmemek, kendini bekar gibi göstermek ya da sınırları bulanık bırakmak. Ben böyle bir durumda direkt mesafe koyardım. Evli birinin sessizliği bile bazen başlı başına cevaptır.
Kadın neyse şişiyor, ödem, regli, hamilelik derken bi yerde çıkarabilir. Ama erkek evli ise o yüzüğü kesinlikle takmalı. Zira kendimden örnek vereyim... Yolda giderken ya da bir ortamda gözüme illa ki birisi takılıyor. İlk parmağına bakıyorum yüzük var mı, yok mu diye. Varsa dünya ahret bacım sayıyorum o kişiyi. Yoksa ne ala. Tabi gidip yürümüyorum ama ikinciye de bi bakıyorum yüzük yoksa. Ki bunu herkes yapar. Yüzük kırmızı çizgim
Benim eşim de takmıyor bende takmıyorum kaldı ki eşimden de her yerde bahsetmiyorum yani bu benim sorunlu biri olduğumu mu gösterir?
Evli olduğunu öğrenmişsin daha neyi soruyorsun kardeşim. Uzak dur bitti gitti. Neyi ne anladıysan da kendine de ki “Ben yanlış anlamışım” bu kadar.
hayır illa bir irdeleme illa bir sorgulama.. yani ne olsun istiyorsun. Evliyken seni de mi sevsin?
Olayı çok başka anlayıp kendine pay çıkartmışsın
Kendime pay çıkartmadım. Şimdi erkek yüzük takmıyor demişsin evli olduğunu da bilmeden hoşlanıyormuşsun. Sen hoşlandığın için de karşı tarafın davranışlarını da sana ilgi duyuyor olarak yorumlamışsın. Buraya kadar sadece senin bakış açın senin söylemin var zaten değil mi?
Yani biz adamın gerçekten srfsizlij yapıp yapmadığını biliyor muyuz cevap hayır.. ortada tek taraflı bir beyan bir söylem var.
Bende sana dedim ki evli miymiş tamam yani daha konuşmanın mantığı nedir..
Canı srfsizlik mi yapmak istemiş o da olabilir ama yine sen uzak dur kardeşim.
Yani bu işin olur tarafı olmaz demek istedim.
Ayrıca da bu yüzük takma / takmama durumunun iki tarafta da olabileceğini belirttim.
Bende takmıyorum şimdi biri benden hoşlanabilir mi olabilir ve bu düşünceyle benim davranışlarımı yanlış yorumlayabilir mi ona da evet.. fakat bu gerçeği yansıtmaz benim açımdan.
Yani yine ne olursa olsun erkeğin de kadının da evli olduğunu öğrendiği birinden uzak durması gerekir. Karşı tarafın niyeti ne olursa olsun uzak durulmalı.
Öğrendikten sonra konuştuğumu varsayman vb söylemler varsayım. Yorumları okusan anlardın epey bi kendine pay çıkartmışsın yazdıklarının devamını okumuyorum bile
Ben konuştuğunu söylemedim. Sadece şunu dedim: Amacı gerçekten kötü niyet de olabilir, olmayabilir de; bunu dışarıdan kesin bilemeyiz. Ama zaten sonuç değişmiyor. Evli olduğunu öğrendiğin noktada uzak durulmalı. Benim anlatmak istediğim buydu.
Yazdıklarını okuyup okumamış olman da inan hiç önemli bir detay değil.
Haklısın. Artık günümüzde alyans takanı pek göremiyorum. Bu durum ava çıkmış bir Alfa erkeğinin ya da Alfa kadınının kasıtlı bir çapkınlık taktiği olabileceği gibi, eşine sadık ama rahat ve sorumsuz bir bireyin vurdumduymaz masum bir davranışı da olabilir.
Bu durum gerçekten can sıkıcı ve hayal kırıklığı yaratıyor, seni çok iyi anlıyorum 💔 Çünkü sen normal, temiz bir ilgi yaşıyorum sanıyorsun, adam resmen level atlamış saklama moduna geçmiş gibi…
Evli olup alyans takmayan, ilişkisinden bahsetmeyen çoğu erkek; flört alanını açık tutmak, “sorumluluklu görünmemek” ve seçeneklerini canlı tutmak istiyor 😒 Yani seninle ciddi bir şey düşünmekten çok, egosunu beslemek ve ilgi toplamak peşinde olabilir.
Bence kendini suçlama, yanlış yapan kesinlikle o. Sen bundan sonra sınırını net çek, mesafeni koy, hatta mümkünse iletişimi minimuma indir. Çünkü duygusal olarak yıpranırsın, evli biriyle karmaşaya girmek sana sadece zarar yazar.
Şu an onunla konuşmaya devam ediyor musun, yoksa tamamen koptun mu? 🥺✨
Cevap
50Cevap
Yüzük konusunda takıntılı değilim insan evli olduğunu ilk izlenimde belli etmeliki karşı tarafta yanlış izlenim bırakmasın evli olduğu halde bekar görünmek isteyen insanları dürüst bulmuyorum karakter düzgün değilse taktığı yüzük aksesuardan öteye gitmez
Ben evliyim hiç alyans takmadım cünkü takamıyorum saat bile takamam ama az samimi muhabbet ettıgım bayansa ben evliyim ha dememde çocuklarımdan bahsederek evli oldumu belli ederim. Bir erkek saklıyorsa evli olduğunu kesınlikle masum degıldır farklı amacı vardır.
Abla sen onu bunu boş ver, adamın bir sıkıntısı varsa kendi çözsün. Sen hoşlanmayı bırakmaya odaklan derim ben.
Aynen öyle soğudum bu olaydan sonra sadece çok şaşırdım
Evli adama bakan esc dir ya bunu bekar erkekler görmesin hiç acımaz sana hayatının hatası zaten bu kafada olan kızlar böyle pek de düzgün olmaz ya neyse
Olabildiğince çok fazla kadınla flört etmeyi ve mümkün olursa fiziksel tatmini sağlayıp o kadınları kullanıp atmayı ve yine eşiyle mutlu evliliğini sürdürüp herkese kendisini ev erkeği, aile babası, güvenilir karakterli sağlam adam gibi adam göstermeyi hedefler bu tipler, kısaca sapık demek te mümkün kendilerine
Aklında başka biri vardır bu şaşmaz. Ya da seni yeterli görmüyordur , kendine denk görmüyordur. İnsanlar sussun diye formalite evlilik yapar böyleleri. Bütün kazancını da metreslere verirler. Fırsatını bulsa boşanır, evlendiği kadını da mağdur ederler.
Evli olduğu halde yüzük takmamak çok açık "ben karımı sevmiyorum" demektir. Bunun başka anlamı yok
Böyle adam ile konuşman yazı yazman bile ne olduğunu gösterir bekar kadının şunlara bakmasını etraf bir erkek görsün seni takılmalık görür şakası yok bu işlerin evli erkek peşinde koşan ucuz kadın dır
Senin hoşlanman baştan hata neye göre direk hoşlanıyon bunları düşünemiyorsan önce kendini sorgulayacan aranda mesafe olacak sen yakın olursan işte orada sorun olur
Bir senedir aynı pfisteyiz insan ben evliyim der yani özel hayatında gittiği sinema tiyatroyu anlatıp bundan bahsetmesi abes
Ne amaçlıycak bunun amacı mı olur
Evlilik denilen kurumun iyice içine ettiler awqmk
Çapkınsanız evlenmeyin Kimle neyi istiyorsanız gidin onu yaşayın
Bekar kadınların evli adam tutkusunada ayrı bir skayım gercekten.
Çakacak yer arıyor adam sende anlamasan sana kısmettii işte evliliği kendi içinde böyle reddediyor
Kimisi sevmiyor bende sevmiyorum yüzük ama özel hayatımıda anlatmam işyerinde oda belki tercih etmiyordur hemen yanlış yerlere çekme
Bana saçma geliyor evlilikten bahsetmek. Kime ne ben evli miyim bekar mıyım? Niye bahsedeyim ki? Sorarlarsa söyler de , sormazlarsa "merhaba ben evliyim" mi diyecek adam?
Evli olduğu halde yüzük takmayan veya evliliğinde bahsetmeyen devliğin soğumuş bitirmek de istemeyen ve ilişki arayan hoşlandığı takdirde bir çok yalanla evli olduğunu söyleyip sonrasında ayrılacağım boşanacağım gibi konuşup karşıdakini ikna etme çabasına giren elde etme peşinde olan bir vatandaş
Veya senin hoşlandığını anlayıp kendine daha yakın çekmek isteyip ve gizli bir ilişkiye doğru adım atmanın peşinde olan bir erkek gibi gözük
Sana ilgisi yok, yüzük takmayı sevmiyordur o kadar, karısını kızını ortalıkta anlatmaması hiç garip değil. Sadakat yüzükle ölçülmez derler evet ölçülmez ama böyle çirkin durumlardan korur işte
Yüzüğü cebine atıpta istediğini yapanda var marifet yüzükte değil
Sevgilisiyle fotoğraf paylaşmak istemeyen erkek modelinin evlilikteki versiyonu işte. Boşanma aşamasında da olabilir.
Belli ki dışarıya bekarım imajı verip piyasada yerini korumaya çalışıyor.. Klasik kapı önü taktikleri işte.
Hiç evlenmedim bende saatten başka bir şey takamam çapkınlık vs ile alakası yok alyansı yine takmazdım
Evli erkekler daha çok aldatıyor. Olay yüzükte değil bu arada. Sana öyle hissettirdiğine göre liginden hoşlanmış. Ev dışında ona ilgi duyan biri var düşünsene. Egosuna iyi gelmişsin.
Evli erkeklerle olmaz. Salla gitsin.
Eşine, ailesine ve en önemlisi de kendine saygısı olan kişi, evliliği süresince o alyansı saklamaz, takar. NET🙌
Dıkkat etmek lazım boylelerıne amacları dogru degıl
Benim esiminde burada çoğu insan bilmiyor bilinmesinde istemiyor ve ben bunada çok kızıyorum şöyle deyincede burada ne işin var diyorlarmış anlamış değilim
Artık tonla böyle adam/kadın var, evli olması durdurmuyor ki onu. Bizim gözümüz açık olacak mecbur.
İsteyene basıp geçiyor. Sıraya girersen o tezgahtan geçersin
sizden hoşlanıyor olabilir ama bence çok eşlilik erkeklere değil kadınlara ykışıyor.
Alyans her zqman takmayabilir buna takılmam ama evli olduğundan bahsetmemesi sıkıntı
bende alyans takmıyorum. konusu gelmedikçe birine evliliğimden neden bahsedeyim. soran olursa söylerim tabi ki
Yedekleme modunu açmış vatandaş oltayı atmış bekliyor
Alyans takmamasi problem degilde gizlemesi problem
Eşiniz karşınıza iki medeni insan gibi karşınıza alın konuşun ve yüzüğünü taktırın
Bu tarz adamın amacı bellidir, yeni macera arıyordur..
Belki yüzük takmayı sevmiyordur belki karısıyla bir bağı yoktur belki çapkındır
Takar takmaz alyans takmaması seni ilgilendirmez ki. Alyans takmıyor olması adama yürüyeceğin anlamına gelmiyor
Ayy aman aman uzak dur. Benim de patronum ise geldiği an alyans çıkartır cebine koyar. Müşterilerle öyle ilgilenir. Hatta bir kez sormuştum ne olacak parmağımı sıkıyor demisti
Yüzük takmayabilir ayrıca neden eşinden evliliğinden bahsetsin
Yvşk işte. Sorsan yüzük takamıyorum der. Rahat rahat yavşayamadığından takamıyor
sanane ki . sana ilgisi yok.
herkesin sizin gibi boş boş konuşmasını istiyorsunuz ama aynı zeka düzeyinde değil demekki sizinle :)
Davranışları bir senedir ilgiliydi o yüzden şaşırdım
Öyle yaptık artık ne yapalım
Abim güleç yüzlüyüm niye depresyona sokuyorsun beni
Sana da kayası var. Hatta başka kaydıkları da vardır.
Özelini paylaşmıyor ne var bunda. Hep bir amacimi olmalı. İçiniz fitne ficur olmuş hep kötü düşünün.
Uzak durulcak erkek tipi
Genç kız ayarlayana çalışan bencil narssist biridir
Atlayacak dal olsun diye dalına yüzük takmıyor
kiminin tercihi tabi ama evli olduğunu saklamak için takmayanda var tabi
Alyans takım takası sorun değil de ilişkiden bahsetmemiz sıkıntı
Bazen bir şey amaçlamadan o eşe ait bir şey taşımak istemezsin.
Sana kalmış , istersen takıl, ben o şekilde takılmıştım bi süre
Oe oluyor hayatından çıkar
Öyle yaptım mesafeliyim, bunu sorguluyor öyle gerekti dedim. Tripli algılarsa algılasın zerre değeri kalmadı gözümde. Aynısını yaşasam eşi olarak çok üzülürdüm
Adam evli çıkmış sen anlatmamasına mı takıldın
Hahaha beklemiyordum ben de şok geçirdim karaktersizliği karşısında
Kendisine sorun bi ne diyecek 😅
Nerede yemez
En tehlikeli profil. Uzak dur.
Neden uzaklaştım zaten ana erkekler takmaz mj beni. Abim baba. Hepsi tskıyor
Anlik
heyecan yasamak icin hep bunlar
Rahat takılıyordur bir çoğu öyle
Belki eşinden yakınlık göremiyordur
O kişi kullanıyordur uzak durun
Niye yapıyor sormak gerek terbiyesizlik çünkü
Takılıp kaçmak
hoş bir durum değil
Ne olabilir sence karaktersiz
Eski isyerinde vardi amaci kari kiz dusurmekti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?