Bir erkekte 'hanımcı' olmak sempatik mi yoksa karakterden ödün vermek mi? Sizin sınırınız neresi?

Bakıyorum da son zamanlarda bu 'hanımcılık' meselesi çok moda oldu. Seven adam tabii ki sevdiğinin sözünü dinler, onu kırmaz, baş tacı eder; orası tartışmaya kapalı. Ama her şeye 'peki' diyen adam da ne bileyim, biraz ağırlığını kaybediyor gibi geliyor bana. Siz kadınlar gerçekten her dediğinizi yapan birini mi istiyorsunuz, yoksa yeri geldiğinde masaya yumruğunu vuran o eski usul korumacı erkeği mi arıyorsunuz?
#İlişkiler #Erkekler #KadınlarSoruyor
Bir erkekte 'hanımcı' olmak sempatik mi yoksa karakterden ödün vermek mi? Sizin sınırınız neresi?
Cevapla