Ben nişanlımla 7 yıldır birlikteyim, geçen yıl nişanlandık ama zamanla kendi aramızda çatırdamalar, aileler arasında kavgalar başladı özellikle de nişanlımın ailesi sürekli birileriyle kavga ediyor, kavgayla beslenen insanlar, sürekli bir açık arıyorlar, bahane arıyorlar. Nişanlımla da aynı şekilde her şeye küsüyor, alınıyor, trip yapıyor. Ben de artık yoruldum, aldırış etmiyorum, kavga büyümesin diye arıyor mesela telefonu açmıyorum bu sefer daha çok kuduruyor, her şeye ağlıyor. İlk başlarda her şeyi ailesine anlatıyor ve ayrıca evin tek evladı, onlardan güç alıyor. Artık ailem de istemiyor, at nişanı diyor, ben de o niyete geldim neredeyse ama ben onunla ne de onsuz olmuyor. Bu sefer ben bu yola adım atınca da yalvarıyor yapma, onca yılımıza, düzeltebiliriz diye. Ben asıkın bir karakterim, o da normal zamanda bana bunu yapmaya çalışıyor ama yapamıyor, sonunda kavga çıkıyor. Bilmiyorum ne olacak bu durum, Kurban Bayramı'na düğünümüz var, ne yapacağımı bilmiyorum, evlensem hayatımı daha mı çok mahfederim, bana düşüncelerinizi söyler misiniz Teşekkürler
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer