Kısmetim mi kapalı, neden bir türlü güzel ve uzun süreli ilişki yaşayamıyorum?

Hiç sevgilim olmuyor, olmadı. Sevenim olsa da ben sevemiyorum, sevdiğim olsa da o istemiyor ve belli bir zaman sonra onlar da soğuyup gidiyorlar. Ne olacak bu halim, çok güzel de kızım, nazardan kısmet kapanır derler, o misal, bekleye bekleye ağaç oldum. Ben de güzel bir ilişki istiyorum.
Güncellemeler
1 ay
Bana biri lazım
Kısmetim mi kapalı, neden bir türlü güzel ve uzun süreli ilişki yaşayamıyorum?
Cevapla