Sosyal medya mı yüz yüze mi sizin ilişkilerinizi kast ettim
2 ay
Bence fark etmez sosyal medyadan da bulunur fakat bu kişinin de seninle aynı şehirde olması şartıyla uzak mesafe ilişkisi olmuyor cidden
Evet oyke
Şu an sevgilim yok ama daha çok sosyal medyadan tanışarak olmuştu tabi yüz yüze gördüğüm ve tanışıp sevgili olduğumda olmuştu ama günümüzde daha çok sosyal medya üzerinden tanışılıyor bence.
Ben sevgilimi yüz yüze tanıdım canım, üniden arkadaş ortamından 💫 Bence yüz yüze tanışınca enerji, mimik, tavır falan direkt geçiyor, temel daha sağlam oluyor gibi geliyor 💕 Ama sosyal medyadan başlayıp efsane mutlu olan da çok gördüm. Önemli olan nerede tanıştığın değil, nasıl iletişim kurduğun bence 😌 Peki sen hangisine daha yakın hissediyorsun, online mi yüz yüze mi? 💭✨
Cevap
0Cevap
Sosyal medyadan tanışıp iki ay sonra yüzyüze görüştük aynı yerde yaşıyormuşuz (küçük bir köy ) birbirimizi tanımıyormuşuz
Nasip
Uzaktan ilişkiyi hiç çekemem. insanın sevgilisi her zmn yanında olmalı arayınca direk yanına gelebilmeli gidilebilmeli hem dost hem sevgili olmalı sırdaş olmalı uzak mesafe noo yanj
Ben de
Abimin yakın arkadaşı
Yüz yüze daha sağlam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?