Gecmiste yakinlastigim cocuk simdiki sevgilimle arkadas cikti, bunu ona nasil aciklamaliyim?

Arkadaşlar ben nereden baksanız 6 sene önce bir temasımız oldu yani yakınlaşma diyeyim size ama ileri gidilmeden şu anda da benim hayatıma almaya çalıştığım, birbirimizi tanıdığımız hatta sevgililiğe doğru gittiğim biri var ve bu kişiyle o kişi arkadaşmış sanırım int üzerinden takipleşiyorlar ve ben o şahsı engellediğim için gözükmüyordu takipleştikleri bugün içime bir kurt düştü ve engeli kaldırıp baktım takipleşiyorlar ben bunu şu an hayatımdaki kişiye nasıl söyleyebilirim çünkü o şahıs ben söylemezsem ve bizi görürse şu an hayatımda olan kişiyle söyleyebilecek kapasitede bir çocuk ve ben o zamanlar çocuktum hata olan bir şeydi

Gecmiste yakinlastigim cocuk simdiki sevgilimle arkadas cikti, bunu ona nasil aciklamaliyim?
Cevapla