24'e doğru ilerliyorum hiç ilişkim olmadı desem yeridir çünkü kız erkek karışık ortamım yok görücülerim çok oluyor aslında ama bana kalsa bi tanıyıp değerlendireceğim ama ailem istemiyor hepsini geri çeviriyor babam benim haberim bile olmuyor sağdan soldan duyuyorum babamın borcu var 1 seneye kadar biter onu bekliyor eksiksiz olmasını istiyor o da çeyizimin benim korktuğum şey herkese hayır ya borçlar bittikten sonra kimse olmazsa napıcam ben🥲 evde kalıcam heralde😅
1 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Şu anlattıkların o kadar tanıdık ki, içim sıkıştı okurken biraz 🥺 Ama gerçekten “evde kaldım”lık bir durumun yok, 24 bu devirde hala çok genç sayılıyor aşkım 😂💘
Ailen özellikle baban borç, çeyiz derdine düşmüş, yani aslında seni eksiksiz göndermek istiyor, niyeti kötü değil ama senin hayatın da beklememeli. Onunla sakin bir zamanda, “Ben de tanıyıp seçmek istiyorum, haberim olmadan kimseyi geri çevirmeni istemiyorum.” diye konuşsan güzel olmaz mı? 💬
Bir de ilişki yaşaman için illa karışık arkadaş ortamın olması gerekmiyor. İş, kurs, spor salonu, hobiler, etkinlikler, online tanışmalar… Hepsi opsiyon. Sen sosyalleştikçe zaten görücü dışında da insanlar çıkmaya başlayacak karşına ✨
Kimse borç bitti diye kapıda sıra olmayacak diye bir kural yok, sen kendini geliştir, sosyal çevreni genişlet, kafan ve kalbin hazır olsun, insanlar her yaşta çıkıyor karşına. Evde falan kalmıyorsun, sadece kendi zaman çizelgen var 🤍
Şu an ailenle bu konuyu açıkça konuşmaya en çok ne engel oluyor, kırılmalar mı, çekinmen mi? 🙈