Evlenmek istiyorum karşıma birilerinin çıkmasını bekliyorum ama yok?

24'e doğru ilerliyorum hiç ilişkim olmadı desem yeridir çünkü kız erkek karışık ortamım yok görücülerim çok oluyor aslında ama bana kalsa bi tanıyıp değerlendireceğim ama ailem istemiyor hepsini geri çeviriyor babam benim haberim bile olmuyor sağdan soldan duyuyorum babamın borcu var 1 seneye kadar biter onu bekliyor eksiksiz olmasını istiyor o da çeyizimin benim korktuğum şey herkese hayır ya borçlar bittikten sonra kimse olmazsa napıcam ben🥲 evde kalıcam heralde😅
Evlenmek istiyorum karşıma birilerinin çıkmasını bekliyorum ama yok?
Cevapla