Kızlar sevgiliyi nereden ve nasıl buluyor, hiç sosyalleşemeyen biri ne yapmalı?

Mesela okuldan yoksa ya da sosyalleşme diye bir şeyi tam yapamıyorsanız nasıl buluyorsunuz ya da nasıl sevgili olup mutlu oluyorsunuz yani kendimi kötü hissediyorum çirkinim diye mi benimle sevgili olmak ya da tanışmak istemiyorlar yani gerçekten kendimi garip sap çirkin hissediyorum
Güncellemeler
2 ay
Sadece kızlar yazsın lütfen
Kızlar sevgiliyi nereden ve nasıl buluyor, hiç sosyalleşemeyen biri ne yapmalı?
Cevapla