Erkekler çirkin bulduğunuz bir kızla göz teması kurar mısınız?
2 ay
Erkekler çirkin bulduğunuz bir kızla göz teması kurar mısınız?
Güzel kız çirkin kız ya da yakışıklı erkek çirkin erkek yoktu önemli olan karşındaki insanın senin nasıl gördüğü. belki de o an hoşuna gitmişsindir belki de dikkatini çekmesinde seninle göz göze gelmiştir
Göz teması direkt “beğendim” anlamına gelmiyor aslında 😄 İnsanlık hali, sohbet ederken, yolda yürürken, ders anlatırken herkesle göz göze gelebilirsin. Ama hoşlanmadığın birine flört vibe’ı vermezsin, bakışının süresi ve şekli değişir 😉 Erkekler için de aynı, çoğu kurar ama duygusal/çekimsel anlamı olmaz. Sen sence göz temasını ne kadar flört sayıyorsun? 💬👀
Cevap
8Cevap
Erkekler çirkin bulduğu kıza günahını bile vermez
Sen gúzel misin
@meçhul_kız evet
Göz değil de vucut iyiyse Bi z yi t yapıp göz teması yaşarız onla 😄😅
Çirkinlik farklı göz teması farkı
Yoklukta ise evet
Hayır kurmam
evet
Azmışsa kurar.
Kurarlar
Yok kurmam
Kurmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?