Uzun zaman önce sevgilisini kaybetmiş, ona aldığı kolyeyi takıyor ve başta bunu benden gizledi, kolyeyi eski sevgilisinin aldığını söylemedi. Ben bu durumdan rahatsız olduğumu söylediğimde kolyeyi çıkarırım dedi ama çıkarmadı, ben de ilişkimiz yeni olduğu için üstüne gitmek istemedim, ilerleyen zamanlarda çıkarır dedim. Neyse bugün bana çok soğuk davranıyordu, sebebini sorduğumda canım sıkkın dedi ve wp durumuna kavuşalım gibisinden bir durum atmış, eski sevgilisi için attığını düşünüyorum. Yani acısını yaşayabilir ama bunu benim gözüme sokmasına gerek yok, ben de onun hayatındayım sonuçta. Sürekli bana yansıtması beni çok kırıyor, başkasını unutamamış biriyle olmak daha çok canımı yakıyor. Sizce ne yapmalıyım?
Güncellemeler
2 ay
Eski sevgilisi vefat etmis
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer