sevgilimle iki senedir birlikteyiz annesi ve kardeşlerini tanıyorum ailesi ile bazen aynı ortamlara giriyoruz öyle zamanlarda sürekli ailesi ile iletişim kurup sohbet etmemi her zaman benim konuşmayı başlatmamı istiyor hatta bazen sessizlik olduğunda çok konuşma olmadığı zaman neden konuşmadınız hiç diye soruyor ailemle olan iletişimini iyileştirmeni istiyorum diyor ama bazen onları görünce konuşuyorum sohbet ediyorum soru soruyorlar ben de onlara soruyorum sonra arkamdan röportaj gibi oluyor sürekli diyorlarmış daha yeni yeni birbirimizi görüyoruz nasıl derin bir sohbet edebilirim ki onlarla yapı olarak da daha sessiz biriyim bir de sürekli bana hiç kendini sevdirmeye çalışmıyorsun diyor onlara yaranmamı bekliyor ben de ben iyi bir insanım kimseye kendimi sevdirmek için uğraşan biri değilim ben insanlara iyi davranırım sohbet ederim diyorum beni severlerse severler sevmezlerse yapacak bir şeyim yok diyorum sizce haksız mıyım?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer