Sevgilim ailesine kendimi sevdirmemi bekliyor, pasif kalınca haksız mıyım?

sevgilimle iki senedir birlikteyiz annesi ve kardeşlerini tanıyorum ailesi ile bazen aynı ortamlara giriyoruz öyle zamanlarda sürekli ailesi ile iletişim kurup sohbet etmemi her zaman benim konuşmayı başlatmamı istiyor hatta bazen sessizlik olduğunda çok konuşma olmadığı zaman neden konuşmadınız hiç diye soruyor ailemle olan iletişimini iyileştirmeni istiyorum diyor ama bazen onları görünce konuşuyorum sohbet ediyorum soru soruyorlar ben de onlara soruyorum sonra arkamdan röportaj gibi oluyor sürekli diyorlarmış daha yeni yeni birbirimizi görüyoruz nasıl derin bir sohbet edebilirim ki onlarla yapı olarak da daha sessiz biriyim bir de sürekli bana hiç kendini sevdirmeye çalışmıyorsun diyor onlara yaranmamı bekliyor ben de ben iyi bir insanım kimseye kendimi sevdirmek için uğraşan biri değilim ben insanlara iyi davranırım sohbet ederim diyorum beni severlerse severler sevmezlerse yapacak bir şeyim yok diyorum sizce haksız mıyım?
Sevgilim ailesine kendimi sevdirmemi bekliyor, pasif kalınca haksız mıyım?
Cevapla