yazıyor ego tavan zaten azıcık yakışıklı diye hemen yapışacağımızı düşünüyorlar. sonra istediği gibi tepki, ilgi alamayınca trip atıp gidiyorlar. komikler ya sanki peşinden koşacağım
1 ay
İnsan çok farklı bir Varlık anlamadı güç oluyor bazen
Öyle valla ya garipler
Zaten her istediğimiz olucak diye bir şey yok zaten de. Birisi ikisi olsun bari dmkdkd
Yok yok sıfır
Galiba
Antalya sen
22 sen
Anladum
Okuyorum
Bilişim Sistemleri Mühendisliği
Harbi haa kendilerini ben zannediyor kamiller.
Sen mi zannediyorlar sen kimsin jdjdjdj
Ne demek sen kimsin ayuk ol heaa
Ben yeniyim burada ya bilmyioruuu
Kainatın en muhteşem erkeğii. Evet işte o benim
Tamam tüm taşlar yerine oturdu jdjdj
hahahaha (çiçek)
Çiçek mi oradaki karakterlerden birisi mi
Yok direkt bildiğin çiçek iştee. Bende smileler olmadığı için parantez içine alıp gonderiyorum kjafbaskjh
Çiçek için teşkürler
E. i. c için teşekkür ederim (çiçek, kalps)
Ben teşekkür ederiiiiim
Bazı erkekler gerçekten kendi kafasında “limited edition” 😂 sanıyor kendini, egoya bak uçuşta. Bir de ilgi görünce şımarmaya, görmeyince trip atmaya bayılıyorlar 😅 Ama güzel olan şu: sen olayı çözmüşsün, peşinden koşmamak en büyük tokat 🙃 Sen böyle durumlarda ne yapıyorsun, tamamen siliyor musun yoksa şans veriyor musun?
Genelde silerim gider onunla mı uğraşıcam
Ayyy en sevdiğim hareket 💅🏻 Direkt çöpe at gitsin 🗑️ Senin enerjin çok daha değerli ✨💫
Cevap
6Cevap
Yatağa atamayacağini anlıyorlardır o yüzden gidiyorlardır
Büyük ihtimalle kdkdkd neyse aradıklarını bulsunlar ne diyim ya
Çok egolu insanlar çekilmiyor
Hem de hiç çekilmiyorlar gıcık oluyorum ya
Bende
Aynı ben sana yazdım herhalde 😂
Yok yazmadın da sen de öylesin demek dkkd
Bi dk ben kimseye yazmzmıyorum zaten dkdks
Jdjdjd bu artık ayrı bir seviye ya da sen düzgün birisin
Aksine tam özgüvensizler
Bana aşırı özgüvenliler gibi geliyor
Rol yapıyorlar
Bilemeyeceğim ya rol yapmasınlar o zmn
Sen kanma onlar yapsada
Yok ya kanmam
Bencede
Maalesef evet
Çok üzücüüü
Aynen ama yanlis anlamada onlarin popolarini birazds siz kaldiriyorsunuz
Valla ben hiç kaldırmam hiç sevmem de övmeyi de övünmeyi de. Herkese hakkettiği gibi konuşurum
Senin icin demedim genel olarak diyorum.
Yani evet yapanlar var maalesef üzücü bir durum
Yani ondan sonra boyle yazilari okumak beni erkek olarak cok uzuyor kisuruma bakma
Nasıl yani
Boyle senin yazdigin gibi yazilari okudugum zaman uzuluyorum diyorum gene birileri birilerinin kicini kaldirmis gene havaya sokmuslar
Jsjsj haklısın evet
Diyorum cirkinlerin niye kaldirmiyorsunuz 😂😂😂😂😂
Siz de bu tiplerle niye konuşuyorsunuz ki
Konuşmuyorum işte jdjdj belki adamdır diyorum yani öyle görünüyor öyle olmasa zaten hiç başlamam konuşmaya. Bir duruşu olmalı. Sonra egolu egolu davranırsa cevabını alır zaten
Tipe aldanıp acaba diyorsun sonra fıss :D
Aynen öyle adam sandım fos çıktı erko çıktı
Demek ki tipe aldanmamak gerekiyormuş hanfendi
Artık hiçbir şeye aldanmıyorum ya
Tarzını sevdim konuşmak istersen beğendim yazarsın
Nasıl yani yazıyım dndj
İstek at konuşalım demek istedim
Neyse beğeniyi çektim yazmak istemiyorsun sanırım sıkıntı yok
Görmedim ki
O ara çıkmıştım
Yaz o zaman attım beğeni yine w..
Beğeniye tıklayınca beğeniyor jdjd mütüş ya
Yazmayacaksan söyle net bir şey söylemiyorsun
İstek attım sadece adına tıklayamadım
Yazdım
Okii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar