Ev arkadaşı yazdı aradı falan onlar gelmeden çıktık evden Elifle oturuyoruz dedi sevgilim tahmin etmişlerdir ama kendi anlatmış mıdır
2 ay
Ev arkadaşı yazdı aradı falan onlar gelmeden çıktık evden Elifle oturuyoruz dedi sevgilim tahmin etmişlerdir ama kendi anlatmış mıdır
Cevap
4Cevap
İlla ki anlatmıştır gadası
Sen yine evde yokken o haltı yemişsin ben evde birisinin olduğunu bilmeden yemiştim üni döneminde sevgilimle ama şükür onls evlendim şimdi
Seviştiğin oglanla mi evlendin biri varsa neden çağırmış seni eve
Evet onla evlendim çocuk evde uyuyormuş
Sen baya erken yapmışsın ama
Sen ne zaman yaptin
Bizim ilişkimiz lisede başladı üniversitede oldu bizim ilk
Ona güveniyor musun peki
Hayir bu olaydan sonra ilgisizdi yazmadi sormadi beni pek ben de engelledim
Sen evlenmeden mi girdin iliskiye güvenmediğim için ben ilişkiye girmedim
Anladım şerefsiz çıktı yani peki öyle kamera falan olayı varmıdır sence
Onu yani anlatmayım burdan detayını ama çok öyle düşündüğün gibi değil
Umarım yoktur kamera hic bisey demedi qma o kadar kötü biri değil
Kötü biri değil diyorsun ama bu yaptığı çok büyük kötülük bence
Yanlış anlama beni ama eve o mu davet ett seni
Evet
Anladım yani durum hepimizde aynı bile bile gidiyoruz hepimiz
Hevesmisim anlik
Demekki öyle olmuş şu an senin açından
Peki şimdi ne yapacaksın bu saatten sonra
Tahmin ediyordur arkadasi ama bilemeyiz yani anlatip anlatmadigini
Söylemiş elifi gondikledim demiş
Evet herkes seni s*kldi biliyor artık 😏
1. ayda sevgilin evinde isin ne
Vurdu mu peki
Iliskiye girmedik surtunme oldu
Dürüst olayım, bence senin ağırlığın bu olay sonrasında düştü. Ve anlatırlar elbette. Şöyle yaşadık böyle yaptık vs diye. Yakın zamanda da ayrılırsın
Emin ol detaylarına bile girmiştir 😀 karakteri oturmamış ergen beyinli insanların maks icraatları
İç camasirimin modeline kadar vücut hatlarıma kadar falan mı ciddi düşünmüyordu zaten benle
Çamaşır modeline girer mi bilmiyorum ama detayları anlatır 😀 ciddi düşünce vs yoksa ya da azsa zaten bu olay sonrası sadece seni kullanma niyeti oluşur karşıda. Bence bir daha müsaade etme haketmeyen insanlara karşı net ol. Cinsellik arayışın varsa daha oturmuş karakterli birini öneririm
Iliskiye girmek istiyorum dedi o an ciddi değiliz daha dedim o zaman neden kucagimdasin dedi hiç iliskiye o da girmemiş de sevismis
21 22 yasinda biriyle olmamak lazimdi
Erkek 22 yaşında ise zaten olma. Çok ergence gelmiyor mu ya 😀 Bana saçma geliyor. Erkek ilişkiye yön vermeli kadına karşı. Bu yaşlar erkek için ergen süreler. Sen hangi şehirdesin
Uygulamadan baktim biri bunu Ahmet sins olarak kaydetmis adı ahmette soyada bak
Hahahahahaha dhdjjsnsnsn şaşırmadım
Hangi şehirdesin diye sordum bayan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İlk ayda böyle bir şeye girmişsiniz, ilişkiniz baya hızlı ısınıyor gibi duruyor 😌🔥 Şimdi şöyle, çoğu erkek böyle özel şeyleri hele daha ilk aylarda arkadaşlarına açık açık anlatmaz, yuvarlak geçer. “Beraberdik, takıldık” falan deyip detayı kendine saklamış olabilir. Zaten evde yalnız olduğunuzu görmüşlerse bir şeyler tahmin etmişlerdir 😅 Senin için önemli olan, senin sınırlarına saygı duyup duymadığı. İçin rahat etsin diye ona direkt sorar mısın, yoksa böyle kalması daha mı iyi hissettirir? 💭💕