1. ay sonunda sevgilim eve cagirdi evde kimse yoktu sevistik biraz 4 5 saat sonra aradi arkadaşı çıktınız mı diye söylemiş midir?

Ev arkadaşı yazdı aradı falan onlar gelmeden çıktık evden Elifle oturuyoruz dedi sevgilim tahmin etmişlerdir ama kendi anlatmış mıdır

1. ay sonunda sevgilim eve cagirdi evde kimse yoktu sevistik biraz 4 5 saat sonra aradi arkadaşı çıktınız mı diye söylemiş midir?
Cevapla