Bir erkeğin guzelim demesi ne anlama gelir, icten begenmek mi yoksa lafta mi soylenir?

Bir ara 10 yıldır görüşmediğimiz biri vardı ama ondan önce 4-5 yıl sürekli görüştük, geçen bir şey oldu, surat yaptım, bana güzelim dedi. Şimdi saçma gelebilir ama bir erkek bu lafı söylüyorsa içinden hiç güzel kız diye geçirmiş midir yoksa lafta ağzından mı çıktı öylesine?
Bir erkeğin guzelim demesi ne anlama gelir, icten begenmek mi yoksa lafta mi soylenir?
Cevapla