İlk mesajı hep ben atıyorum biraz da sen yaz diyen erkek sizce haklı mı?

Sanaldan arada bir konuşuyoruz, ilk mesajı atmaya çekiniyorum, onun yazması daha doğru değil mi?
İlk mesajı hep ben atıyorum biraz da sen yaz diyen erkek sizce haklı mı?
Cevapla