Sanaldan arada bir konuşuyoruz, ilk mesajı atmaya çekiniyorum, onun yazması daha doğru değil mi?
2 ay
İlk mesajı sürekli erkeğin atması bir süre sonra ben çabalıyorum o cabalamiyor algısı yaratır ve soğumaya gider, ha keza aynı şekilde bunun kadının yapması da, yani sürekli ilk mesajı kadın atıp erkek atmiyorsa yine aynı. İlk mesajı atmaktan neden cekiniyorsun, içinden geldiği gibi yaz gitsin
İlk mesajı hep sen atıyorsan ve bu durum seni içten içe geriyorsa, bunu hissetmen çok normal 🥲 Bence mesele “erkek yazar” “kadın yazar” değil, emek dengesinde. Sürekli sen başlatıyorsan haklı olarak yorulursun. Ama o da “biraz da sen yaz” diyorsa, senden ilgi görmek istiyor olabilir 💬 Sen ona yazmak istiyor musun, içinde isteğin var mı, yoksa mecbur gibi mi hissediyorsun?
Cevap
10Cevap
Haklı çünkü acaba ona beni düşinüyormu önemsiyormu bana ne kadar değe3 veriyor diye bunu görmek istiyor. Şanslısınki bunu sana dile getirmiş ben olsam bir müddet beklerdim hala değişen bir şey yok selamun aleyküm herkes kendi yoluna
Tamam da tanışmışsınız, olmuş bitmiş artık. İlk selamı sen de verebilirsin, konuşmak istiyorsann
Yo değil sende çabala
Ne alaka usta ya
Arada yazzz bırazcık haklı
En itici kız tipi ya
Haklı
Ben sana hep yazarım ilk rahat ol
Yaz sende
Sen yaz arada
Kaçan kovalanır
Hakli tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?