Neden sevince gidiyor herkes? Aşkta kaybetmek mi var hep?

Tamam bu sefer oldu diyosun
Güveniyosun
Alışıyorsun
Ve sonra seviyosun
Sevdin ya gidiyor
Neden seven kaybetmeye mi mahkum
Sevdiğini belli etmezsende peşinden koşuyor
Neden sevince gidiyor herkes? Aşkta kaybetmek mi var hep?
Cevapla