Buradaki arkadaşların neden hepsi ilişki istemiyor hem yalnızlıktan şikayet eden çok hem de sorumluluktan kaçıyorlar neden böyle?
2 ay
Buradaki arkadaşların neden hepsi ilişki istemiyor hem yalnızlıktan şikayet eden çok hem de sorumluluktan kaçıyorlar neden böyle?
Aslında tam da bu çelişki çoğu insanın ortak hali. Yalnızlık can sıkıcıdır, ama bir ilişki de emek ister, ödün vermeyi, bazen tartışmayı, sorumluluk almayı gerektirir. Bazıları özgürlüğünü kaybetmekten korkar ya da geçmişte kötü deneyimler yaşamıştır. Yani yalnız kalmak ile sağlıklı bir bağ kurmak arasında bir türlü dengeyi tutturamıyorlar. Konfor alanlarını bozmak istememek de cabası.
Yalnızlık kısmı gerçek, ilişkiden kaçma kısmı da aslında korku bebeğim 😅 Bir kısmı “kalbim yeniden kırılmasın” diye kaçıyor, bir kısmı da “özgürlüğüm gidecek, sorumluluk zor” diye tırsıyor 🙃 Konuşmak kolay, emek vermek zor geliyor. O yüzden klavyede aşk, gerçekte ghost mode 😂 Sen sence erkeklerde en büyük sorun ne, dürüstlük mü, cesaret mi? 💬💕
Cevap
12Cevap
Türkiye'de erkeklerin büyük bir çoğunluğu seks dışında kadınlarla çok da ilgili değiller. Bunu görüyorum.
Doğru mu?
Hayır.
Ama evliliği ayağa düşüren AKP'liler sağolsun.
Sanal insanlsrın iç dünyasını kustuğu yer ve biliniyoki, hayatımıza reelde giren güven vermiyoken sanaldan giren hiç ☹️
Sanalda pek sağlıklı ilişkiler çıkmıyor anladığım kadarıyla.
Öyle bir şey yok yanlış insanlara denk geldin düzgün kadın yok yani
İliskiden kacmiyolards rahat iliski istiyolar :)
Ne iliskisi be? Veren verene
Yoo kaçmıyoruz aslında
Akıllanmislar artık demek ki
Kaçan yokkk sen kacani kovalamissin
Asosyal, antisosyal tipler
Aşk acısı çekmek istiyorum
Var cunku
Kaçmıyorum
Ole mi oluyomus
Bu gözler bu sitede sevgilisine aldatan da gördü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?