İki sevgilim var, ikisini de kaybetmeden bu ilişkiler çıkmazından nasıl kurtulabilirim?

1.5 yıllık bir ilişkim var, bu ilişkimdeki kız benim ilk kız arkadaşı m, onunla çok zaman geçirdim, ama çalıştığım yerde de hoşlandığım bir kız oldu ve istemeden ilişki başlattım, daha doğrusu böyle niyetim yoktu, ama sürekli iş yerinde aynı yerde bulununca istemesen de oluyor (belediyede mühendisim), bir yandan pislik gibi hissediyorum bir yandan ikisini de elde tutmaya çalışıyorum, ikisini de çok seviyorum, ilk kız arkadaşıma çok işim var mesaiye kalıcam aşkım diye yalanlar uydurmak zorunda kalıyorum diğer kızla buluşmaya gidebilmek için, gerçeği öğrense benden nefret eder, nasıl çıkıcam kimseyi kaybetmeden işin içinden bilemiyorum, sürekli stres yapıyorum acaba bir şeyden şüphelendi mi diye

İki sevgilim var, ikisini de kaybetmeden bu ilişkiler çıkmazından nasıl kurtulabilirim?
Cevapla