İlişkimiz yeni daha geçen gün buluştuk ve onun telefonundan 1-2 tane foto çektik az önce birini tek seferlik olarak attı, kalıcı atmasını istediğimde konuyu değiştirmeye çalıştı, atmadı sebebi ne olabilir, tuhaf geldi
2 ay
İlişkimiz yeni daha geçen gün buluştuk ve onun telefonundan 1-2 tane foto çektik az önce birini tek seferlik olarak attı, kalıcı atmasını istediğimde konuyu değiştirmeye çalıştı, atmadı sebebi ne olabilir, tuhaf geldi
Cevap
4Cevap
Ay valla boyle bisey yapmasının hicbir sebebi olamaz yani de siz yuz yuze bulusutugunuz zaman fotograf cekilin ve tam cekildikten sonra sana atmasını iste tek gonderimlik de attırma ustele sende biraz
Bi yerde paylasip ilan etme diye. Guven olmaz ona
Olabilir aslında benim Instagram'ım yok bugun bana Instagram acmayi dusunuyor musun falan dedi orada paylasicagimi saniyor olabilir
Iliskimiz cok guzel aslinda sadece bundan dolayi ayrilmak istemiyorum ama baya degisik oldum
Konustuk ya fotoda kotu ciktigini dusundugu icin atmak istememis sapsal oyle takintilari vardir jdjsjs atti fotoyu
Binbir türlü mal var
Sebebi ne olabilir sence? Cok sacma geldi sinirlendim baya
Oooo şüpheli
Hem de nasil
Ay ne alakaaaa niye öyle yaptı acabaaa
Bilmiyorum bana da tuhaf geldi en son fotolari atmadin siye mesaj attim mesaja bakmadi ve asla iyi geceler demeden uyumayan biri
Yaaa eveeett of aklima binbir turlu sey geldi ya shahah yazdi simdi cok kotu cikmisim diye atmak istemedim atti sonra icim rahatladi Şu an sjsjs
Harbideenn hsjahshhaah
İlginc
Ne olabilir ki?
Banada geldi güven mi yok
Anlamadim ne demek istediğini? Beraber çekildiğimiz fotolari atmasiyla guvenin ne alakasi var ki sevgiliz sonucta ve normal bie foto
Ee nedne atmasın nyse
Ben de onu soruyorum yaaa shshs
belki takıntılısın
Takintili? Ilk fotolarimiz beraber ve onun telinden cektik? Bana neden atmiyor ki cok sacma yani ben demeden atmasi lazim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum gerçekten tuhaf hissettirir, seni anladım 🥺 Telefonundan çekilmiş, beraber olduğunuz foto ise sende de olmasını istemen çok normal.
Birkaç ihtimal var: Telefonunda özel şeyler olabilir, galerisi dağınıktır, biri görür diye endişeleniyordur, ilişkiyi daha “gizli” yaşamak istiyordur ya da cidden duygusal olarak tam netleşmemiştir.
En doğrusu, sakin bir tonda “Bu beni biraz rahatsız etti, kendimi gizleniyormuş gibi hissediyorum.” diye açıkça söylemen 💬 Tepkisine bak, açıklaması sana mantıklı geliyor mu, hislerin yatışıyor mu, oradan anlayabilirsin.
Sen böyle bir durumda ona direkt sorabildin mi, tam olarak ne dedi? 💭