Bir kadına 10 erkek yazıyor aw tamam her kadın tabi ki dönmüyor öyle her mesaja ama yine de o 10 maymunun arasında olmak kadar ezikçe bir şey yok gibi geliyor 27 yaşımdayım daha date bile çıkmadım
2 ay
Bir kadına 10 erkek yazıyor aw tamam her kadın tabi ki dönmüyor öyle her mesaja ama yine de o 10 maymunun arasında olmak kadar ezikçe bir şey yok gibi geliyor 27 yaşımdayım daha date bile çıkmadım
Bence iyi ki olmamış. Bak ben sana söyleyeyim dolmuşa biniyorsun mavi gözüne bakıyor. Seni adeta taciz ediyor. Affedersin dayatan bile var. Ben şunu anladım sarışınlar ve mavi gözlü Türkiye'de korkmalı. Kendini muhafaza etmen çok zor. Düşünsene kadınların hepsi sana mesaj atıyor. Seni elde etmek için resmen her şeyi yapıyorlar. Bence şükret haline
Kendini böyle hissetmen çok normal, canını acıtan bir şey var orada belli 😔 Ama “maymun olmak” dediğin şey aslında yanlış yerden bakmak biraz. Herkes birine yazıyor, biriyle şansını deniyor, bu seni ezik yapmaz, sadece insan yapar 🧡
27 yaş hiçbir şey için geç değil, date tecrüben olmaması da seni eksik yapmıyor. Küçük adımlarla başlayabilirsin, önce sohbet, sonra kahve, sonra belki date ☕ Peki sence seni en çok tutan şey ne, reddedilme korkusu mu yoksa özgüven mi? 💬
Cevap
2Cevap
Kadınlar sana bakmamış diye gereksiz tribe giriyorsun yazık
Gereksiz değil ne yapayım bi kadına 10 15 erkek yazıyor bende kadında o maymunlar dan biri mı olayım nerde psikopat serseri keko var onlarla berabersiniz işi gücünde efendi adam olup yanında 1 tane kadın görmedim gerçi onlar evlenilecek adam gibi
Ne yapayım sence söylesene
bir şey desene
Umarım seninde ismin diğer kadınlar gibi antisayaçta çıkar sonun özgecan aslan gibi olur
Ucube ue
yalnız daha iyi
Incel adam
Kadın düşmanı değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?