İlişkilerde pek adım atamıyorum mesela bir ilişkim oluyor bir türlü belli bir seviyeyi geçemiyorum, istediğim gibi bir ilişkim olmuyor. Tip olarak kötü değilim, ortalamanın bir tık üstü, 1.85 boyunda 87 kilo ve çelimsiz bir tip değilim. Kendi halinde uğraşan, kendi işini kuran biriyim. Mesela birini beğendim, onun da beğendiği sinyalleri alıyorum ama bir türlü ilerletemiyorum veya karşı da bunu istemiyor, sadece anlık hoşlanmalar sanki daha çok hoşlarına gidiyor. Mesela bir tane kız vardı, BİM'de çalışıyor, ortaokulda aynı sınıftaydık ve beni uzaktan tanıyor, aile olarak falan da biliyor. Her önüne gelenle denemiyorum, genelde bu şeylere soğuğum, ayda yılda bir hatun olsun sonra bu durumu yaşayınca vazgeçiyorum. İşin kısası niye kızlar benimle ciddi düşünmek istemiyor, genelde ta ülkenin öbür ucunda, davranış ve karakter olarak tam zıt olanlar hep denk geliyor, onlarla da ciddi düşünmek veya ilişki yaşamak istemiyorum. Dün mesela tam istediğim gibi biri vardı, bir gün boyunca konuştuk, hiçbir sorun sıkıntı olmadı, bir sonraki gün birden bire soğuk yapmaya başladı, hayat tarzım da sözde hoşuna gitmişti. Gerçekten bu enerji dedikleri şey doğru olabilir mi, ben isteyince olmuyor ama istememeye başlayınca karşı istiyor ve bu artık can sıkıntısı olmaya başladı. İşin tuhaf kısmı sanki kızlar bir olmuş gibi hepsi de aynı şekilde davranıyor.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer