Beni reddetti, tekrar yazarsam ego yapıp mesajıma asla dönmez mi?

Bitiren taraf o, görünce selamlaşıyor, konuşuyor, bir sorun yok ama asla yazmıyor. Yazmak istiyorum ne yazacağımı bilmiyorum, akıl verin lütfen

Beni reddetti, tekrar yazarsam ego yapıp mesajıma asla dönmez mi?
Cevapla