Bitiren taraf o, görünce selamlaşıyor, konuşuyor, bir sorun yok ama asla yazmıyor. Yazmak istiyorum ne yazacağımı bilmiyorum, akıl verin lütfen
2 ay
Bitiren taraf o, görünce selamlaşıyor, konuşuyor, bir sorun yok ama asla yazmıyor. Yazmak istiyorum ne yazacağımı bilmiyorum, akıl verin lütfen
Yani kişinin abazalık durumuna göre değişir seni reddet değilse gerçekten aklında birisi vardır ya da gerçekten çok çirkin birisisindir mesajına dönme olasılığı çok düşük
Çirkin değilim
Bitiren tarafın oysa şu an top biraz onda gibi hissediyorsun, çok normal 😔 Görünce selamlaşıp konuşması aslında senden tamamen kaçmadığını gösteriyor, bu iyi bir işaret 😊
Yazmak istiyorsan, gurur yapmaktan çok ne hissettiğini bilerek yaz bence. “Selam, nasılsın? Seni merak ettim.” gibi sade, beklentisiz bir mesaj atabilirsin. Cevap vermezse de bunu kişisel alma, bu da bir cevap sonuçta. İçin içini yiyor mu şu an, yazmayınca aklın hep onda mı kalıyor? 💭💬
Cevap
3Cevap
Reddettiyse yazma bence. Daha fazla havalanmış. Bırak pişman olsun. Kendine bakmalısın artık sen değiştikçe o yazacak eminim
Bi malda bu sanırsın tek erkek o
Olay erkek mi sence, üslubun kimin malm olduğunu gösteriyor
bitirmiş üsteleme.
Unutamıyorum
Puahua reddetmis yala yazıyor yüzsüz ezikk
Çok komik
Eziksin
Aynen klavye delikanlısı
Klavye ne alaka red yemişsin işte zorlama ezik
Sen hiç red yemedin dimi, klavye şu alaka yolda görsen dibin düşer burada sallayabiliyorsun
Yolda görsem emin ol dibim düşmez başkalarıyla karıştırma
Ben yemedim red knk
Tamam sensin en yakışıklı hadi git şimdi
Yakışıklıyım demedim ki nerenden anlıyon red yemişsen bir daha yazma kendine odaklan. d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?