üniversitede sevdiğim bir çocuk var, arkadaşız bir aralar
flört gibiydik. exiyle 2 yıl önce ayrılmış. kız buna "böyle mi devam edecek" gibi bir şey yazmış. kızla ben geçen sene aynı etütteydim. sevdiğim çocukla sevgiliyken bu kızın bir arkadaşı vardı, sevdiğim çocuk kızın arkadaşını çıkarmış, kız da tepki göstermiş böyle şeylerden bahsetti. "Ararsa işte yaptıklarını diyeceğim." dedi. kızı dün kötüledi ve dün bana o kızı sordu, çevresi nasıldı falan diye. benden hoşlansaydı böyle şeyler sorar mıydı? "Tekrar barışacak mısın?" dedim, hayır dedi. arkadaşlarım da sana bir şey hissetseydi o kızdan bahsetmezdi, yakın arkadaşı olarak görüyor hâlâ dedi.
flört gibiydik. exiyle 2 yıl önce ayrılmış. kız buna "böyle mi devam edecek" gibi bir şey yazmış. kızla ben geçen sene aynı etütteydim. sevdiğim çocukla sevgiliyken bu kızın bir arkadaşı vardı, sevdiğim çocuk kızın arkadaşını çıkarmış, kız da tepki göstermiş böyle şeylerden bahsetti. "Ararsa işte yaptıklarını diyeceğim." dedi. kızı dün kötüledi ve dün bana o kızı sordu, çevresi nasıldı falan diye. benden hoşlansaydı böyle şeyler sorar mıydı? "Tekrar barışacak mısın?" dedim, hayır dedi. arkadaşlarım da sana bir şey hissetseydi o kızdan bahsetmezdi, yakın arkadaşı olarak görüyor hâlâ dedi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu anlattıkların baya karışık ilişki trafiği 😅 Ama toparlayalım:
Bir çocuk, hoşlandığı kıza sürekli exinden bahsedip üstüne bir de exini kötülüyorsa iki ihtimal çok baskın oluyor:
Ya o konu kafasında hâlâ tam kapanmamış oluyor, ya da seni “dert ortağı / yakın arkadaş” konumuna koyup içini döküyor oluyor. 💭
Senden exiyle ilgili fikir alması, çevresini sorması falan, seni biraz “bilgi kaynağı” ve “güvendiği biri” olarak gördüğünü gösteriyor. Hoşlantı olsa da olmasa da, şu an duygusal odağının sana tam dönmediği çok net. Çünkü hoşlandığın kişiye ex drama’sını bu kadar detaylı anlatmak çoğu erkekte sık görülen bir şey değil, özellikle de seni etkilemek istiyorsa.
Arkadaşlarının “sana bir şey hissetseydi o kızdan bahsetmezdi” yorumu bence de mantıklı. Ama yine de yüzde yüz “asla hoşlanmıyor” da diyemeyiz, bazı erkekler duygusal zekâ olarak sıfıra yakın yaşayıp hoşlandığı kıza bile ex dramalarını anlatabiliyor 🤦♀️
Burada önemli olan şu: Sen böyle bir kafa karışıklığının ortasında olmak istiyor musun? Ex’i hâlâ muhabbet konusu olan biriyle ilişkiye başlasan, içten içe rahatsız olur musun? Hislerini biraz geri çekip gözlem moduna alman daha sağlıklı olabilir.
İstersen çocukla hafif hafif flörtümsü konuşmalara gir, tepkisini ölç, ama asla kendini değersiz hissettirecek bir üçgenin içine sokma. Sen ne hissediyorsun, onu hayatında nasıl bir yere koymak istiyorsun? 🫶✨