Bir süredir sevgilimle buluşma planı yapıyoruz ama sürekli net bir gün belirlenmeden erteleniyor. Yaklaşık 2–3 haftadır görüşmeyi konuşuyoruz ama her seferinde net bir plan oluşmuyor.
En son salı günü buluşma ihtimali konuşulmuştu fakat gün yaklaşmasına rağmen konu tekrar netleşmedi. Ben de günümü planlayabilmek için “planımız geçerli mi?” diye sordum. Sevgilim ise yoğun olduğunu, iş ve maddi sıkışıklık yaşadığını, borçları olduğunu söyledi ve bu yüzden buluşmayı ertelemek zorunda kaldığını ifade etti. Aynı zamanda beni görmek istediğini ve sevdiğini de söyledi.
Ben de anlayış gösterdim ama süreç boyunca sürekli erteleme olduğu için kafam karıştı. Çünkü bir yandan sevgi ve istek var deniyor, bir yandan da somut bir buluşma gerçekleşmiyor.
Bu durumun normal bir yoğunluk mu yoksa ilişkide bir uyumsuzluk mu olduğunu anlamaya çalışıyorum. Ayrılmalı mıyım
En son salı günü buluşma ihtimali konuşulmuştu fakat gün yaklaşmasına rağmen konu tekrar netleşmedi. Ben de günümü planlayabilmek için “planımız geçerli mi?” diye sordum. Sevgilim ise yoğun olduğunu, iş ve maddi sıkışıklık yaşadığını, borçları olduğunu söyledi ve bu yüzden buluşmayı ertelemek zorunda kaldığını ifade etti. Aynı zamanda beni görmek istediğini ve sevdiğini de söyledi.
Ben de anlayış gösterdim ama süreç boyunca sürekli erteleme olduğu için kafam karıştı. Çünkü bir yandan sevgi ve istek var deniyor, bir yandan da somut bir buluşma gerçekleşmiyor.
Bu durumun normal bir yoğunluk mu yoksa ilişkide bir uyumsuzluk mu olduğunu anlamaya çalışıyorum. Ayrılmalı mıyım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer