Eski sevgiliye mesaj atmak için bahane iyi mi, özledim aslında da söyleyemiyorum, senin arabana benzer birini bizim binanın orada gördüm bahanesi iyi mi? Yer mi bahahaha
2 ay
Eski sevgiliye mesaj atmak için bahane iyi mi, özledim aslında da söyleyemiyorum, senin arabana benzer birini bizim binanın orada gördüm bahanesi iyi mi? Yer mi bahahaha
merhaba yaz. nabza göre şerbet verirsin. En çok özledim dersin ne olacak ki... Yaa kime desen ki seni özledim, duyan kişinin her zaman hoşuna gider. :)
Waow saoll
Hahahshhdhd
Direkt söyle özledim de ne olacak ki
Bu bahane çooook zorlama kokuyor bence 😂🚗 “Senin arabana benzer bir araba gördüm” bahanesi, özellikle aranızda özel bir araba muhabbeti yoksa baya yapay durur. Yemezse ortam gereksiz gerilir 🙈
Eğer gerçekten yazmak istiyorsan, daha doğal bir şey yaz, hatta cesaretin varsa “aklıma geldin” tarzı daha dürüst bir giriş yap. Şu an aranız nasıl, en son ne zaman konuştunuz? 💬💔
Aklıma geldin de bi yazıyım dedim daha mi iyi
Bu çok daha iyi ve doğal bence 😌 Aklıma geldin samimi duruyor 💌
Cevap
3Cevap
Merhaba
İyi geceler bahane nedir ki direk yaz nerdesin diye
Hhhahaha ya bitirmistik ne yazıyorsun derse
Arabayı gördüm mü iyi yoksa aklıma geldin de bi yazıyım dedim mi iyi
Rezillik mi
Bence makul ya gelmişti çünkü onceden hatta cidden gördüm oydu
Geçmedim ben oradan bugün der en fazla ama 1 ay önce gecmisti
Cevap vermezse yeni sevgili yaptıysa goruldu olursa ya 😁😁 asıl ozaman rezil olunmaz mi halen peşimde barışmak istiyo gibi konuşmak istiyo gibi olunmaz mi araba mantıklı aslinda
Tamamdir
Erkekler duzdur
Yok ya vazgeçtim yazmadım. D
O yazsın jaahja
Annem onu onaylamadi 😁 kro diye ahhahaha
Bizim aileye uygun bi aday degildi yani
Benim annem istemiyor onu aile onemli işte uygun bulmak lazım aileye
Evet annemi dinlemek zorunda kaldım
Normal at nasılsın felan
Ama neden yazdın bitirmistik diye sert cikisirsa
rezil etme kendini
Ya rezillik mi olur
evet
Bacanak ne yapıyon diye mesaj at :D
Hajajajajajjaja
Sesli guldum
kötü bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar