Flörtte hep ben konu açıyorum, neden kimse sohbeti ilerletmiyor?

Kendileri yazıyor, tanışmak için can atıyor, sonra ben iki üç konu açıyorum mesafeli durmamak için, sonra da onlar hiç soru sorup konu açmıyor, konu açmak benim görevimmiş gibi oluyor, stres oluyorum. Bundan sonra ben konu açmayacağım diye karar veriyorum, bu sefer de neden soğuksun diyorlar. Onlara kalsa ne yapıyorsun, nasılsından başka soruları yok. Sürekli böyle oluyor, çok sıkıldım. Kendimi ağırdan alınca da soğuksun deyip konuşma ilerlemiyor. Seninle konuşmak istiyorum deyip bir halt yaptıkları yok

Flörtte hep ben konu açıyorum, neden kimse sohbeti ilerletmiyor?
Cevapla