Sevgilimle ciddiydim fakat onun alkolik olduğundan şüphe edip terk ettim, geri dönüp bana bağımlılığı bırakma konusunda söz verirse ciddiliğe devam edebileceğimizi nasıl dicem
2 ay
Sevgilimle ciddiydim fakat onun alkolik olduğundan şüphe edip terk ettim, geri dönüp bana bağımlılığı bırakma konusunda söz verirse ciddiliğe devam edebileceğimizi nasıl dicem
Alkol bağımlılığı olan biriyle ilişkiyi şartlara bağlamak genelde seni daha çok yorar. Çünkü değişim sen istediğin için değil, o gerçekten hazır olduğu için olur. Bu yüzden açık konuşayım, en sağlıklısı ondan vazgeçmek.
Sevgi var diye devam etmek kulağa güzel geliyor ama bağımlılık işin içine girince bu, seni aşağı çeken bir döngüye dönebilir. Kendi huzurunu, sınırlarını koruman daha önemli. Onu kurtarmaya çalışmak senin görevin değil. Bazen en doğru karar, zor olanı seçip uzaklaşmaktır.
Dogru ama seviyorum ve bırakmasını istiyorum sart koşmam sacma olur demi
Yeni denizlere yelken aç derim.
Okey
Bu gerçekten çok zor alkol bağımlısıysa tedavi görmesi lazım Kendi kendime bırakacağım diyorsa kesinlikle geri dönmenizi tavsiye etmem
Tedaviye nasıl ikna ederim ki bana söylemiyor kullandığını
İşte ilk başta kabul etmesi lazım bir insan reddettiği sürece hiçbir şekilde yol alamazsın
Kabul etmesini sağlayamam ki kullanmiyorum diyor
İşte o yüzden hani senin için zor olacak ama geri dönersen her şeyi aynı şekilde yaşamaya devam edeceksin
Dogru söylüyorsun ozaman donmeyim o dönerse bırak derm
Yani normal olması gereken bu. Her zaman derim Bir de işim olacaksa önce yapılan yanlışın kabul edilmesi lazım değişim ancak o şekilde olur. Burada karşındaki insan bunu daha kabul etmiyor kabul etmediğin bir şeyi değiştirebilir misin
Önce ona ben anladım diye itiraf etmesini sağlayıp sonra bırakmasını dicem 👍
Bu kadar işte önce kabul etsin kabul etmesi lazım ama lütfen kendini bu kötülüğü yapma Eğer kabul etmemeye devam ederse kesinlikle tekrar başlama ve önüne bak
Evet daha uygun biriyle ciddilik olur ilerde
Tabii ki öyle düşünsene kafanda soru işaretleri ile birisiyle bir ilişki yaşamak ister misin?
Yok
O halde kendini korumak zorundasın Evet karşındaki insanı yardımcı olmak önemli bir şeyleri çabalamak önemli ama geleceğini de düşünmek zorundasın
Oyle bakalim neler olavak
Bakalım neler olacak dediğim gibi zamanını da kendini de çok yorma baktın kabullendi kabullenmiyorsa önüne bak lütfen. Bazen mantıklı düşünmek gerekir
EİC için teşekkür ederim
Rica
Bu arada bir gelişme var mı?
Yok yazmadım
Kafanda soru işaretleri var değil mi Bir yandan uğraşmak istiyorsun Bir yandan da mantın diyor ki ya boşa zaman harcarsan
Aynen alkol madde sigara ne bağımlılık varsa boşa zaman kumar vs onu ikna edene kadar yeni birini bulurum djdjjf
🙂 yani aslında mantıkli olan da bu senin için gerçekten boşuna zaman kaybı Çünkü böyle insanlar kolay kolay değişmez
Hahaha evt
🙂 Umarım senin için en güzeli oldu Sen elinden geleni yaptın
Haha yine yoklarim ama bıraktın mı diye hahahhaa😁
😂 delisin sen ya yoklaman da benciyim merak etmenden dolayı acaba ne yaptı diye
Hahha aynen unutma hayatında evleneceğin kişi en yüksek biri de olsa eskiyi yoklucan hahdhdhdj ölüp gidecez bi kişiyle yetinsek nolacak 2 kişi olsa nolacak gerçekten seçince uzerler bizde takılmayı hakediyoruz 😁😁😁😁😁😁
😂😂 aslında en doğrusunu sen yapıyorsun biliyor musun kendini umursuyorsun kendini önem veriyorsun Gerçekten sen doğru yolu bulmuşsun bana da öğretsene
Gerçekten sevince üzüyorlar bende 1 kişiyi seviyodum noldu 😁
Hajjaa ogretirm
Gerçekten çok doğru söylüyorsun sevmediğin zaman bu şekilde eğlendiğin zaman mantığınla hareket ettiğin zaman inan hiçbir zaman mutsuz olmuyorsun 🙂
Tamam o halde öğreniyorum senden 😂😂
Hahahaha çık gizliden fjfjf
Çıkıyorum 🙂
Bırakmaz ki tamam der seni kandırır.
Dogrudur. d
Bu çok zor bir durum, hislerini hissedebiliyorum… 💔 Alkol bağımlılığı şaka kaldırmaz, doğru düşünüyorsun. Ona net, sakin ve yargılamadan söylemen lazım. “Seni seviyorum ama alkol bağımlılığın beni çok yıprattı. Sağlığın ve ilişki için bırakmaya gerçekten istekliysen, profesyonel destek alırsan, o zaman yeniden düşünebilirim” diyebilirsin. 🍷🚫 Sadece söz değil, eylem ve süreklilik istemen çok normal. Senin için sınırların net mi? 🥺✨
Cevap
4Cevap
Alkol kadar berbat bir aliskanlik gormedim. Zor kurtuldum iyi ki kurtuldum...
Ya sen nasıl kurtuldun
Bu kafayla yaşayan çok tanıdığım var kafalarını duvara vuruyorlar 30 unda
Yaaa
neden degistirmeye calısıyosun ki onu. cok seviyorsan iliski icinde alkol bagımlılıgını azaltmaya calıs yanında ol
Ben seviyorum onu oda beni ama bagimliligini bana demiyor ben şüphe ediyorum
Bırakacağını mı sanıyorsun?
İnsan her şeyi bırakır ya istedikten sonra ben de de İnternet bagimliligi var sigara alkol yokta
Niye sen demi iciyon
Hahahahhaha
Açık açık söyle
Sart koşar gibi oluyo bırakırsan evleniriz hahahaha
Tamam aynen öyle söyle işte 😀 o da seviyorsa bir tercih yapması gerekecek
Hahhahaha ya herro ya merro dhjfjf
Aynen öyle 😀
Sagol cesaret verdin 🤣♥️
Hep cesur ve kararlı ol 🙂❤️ çünkü geri kalan hayatında mutlu olmalısın. Evine her zaman leş gibi alkol kokan bir eş gelmesini istemezsin. Sonrasında olacak şeyler de bir öngörü.
Aynen öyle 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?