Aşk evliliği yapan biri olarak görücü usulü çok saçma buluyorum
2 ay
Aşk evliliği yapan biri olarak görücü usulü çok saçma buluyorum
Çevremde görücü usulü olarak evlenmiş bir kaç lişi vardı fakat kadınlara sorarsan görücü usulünün iyi olduğunu erkeklere sorarsan da kötü olduğunu söylüyorlar ben erkeklerin kötü olduğunu söylediğini şu sebeple düşünüyorum evliler ve yeni limanlara yelken açabilmek için “evliyim ama görücü usülü evlendim hiç mutlu değilim annemlerin zoruyla evlendim” gibi gibi şeyler söylediğine şahit oldum çalıştığım iş yerinde bir kaç kişiden duymuştum.
Ama şuna da gelirsek ben nişanlıyım bir bayan olarakta görücü usulüyle değilde tanıyarak evlenmenin çok daha iyi ve güzel olduğunu düşünüyorum kendim 2-3 yıl çok yakın arkadaşım olan kişi ile herşeyimizi tanıyarak bilerek birlikte olduk sevgili olduk her şey bir anda oldu hiç böyle bir şey düşünmezken ve iyi ki olmuş kendisini çok seviyorum allahım başımdan eksik etmesin 🙏🏻herşeyini biliyorum nerede ne tepki verir ne yapar ne eder neyi sever neyi sevmez. Tanıyarak bilerek aşk evliliği yapmanız hem kalbe yarar hem mantığa yarar. Rabbim herkese hayırlı eş nasip etsin 🙏🏻
Senin gibi ben de aşk tarafındayım aşkım 😍 Aşk evliliği yapan biri olarak konuşuyorsun, o yüzden böyle hissetmen çok normal. 💘 Bence de iki insanın birbirini tanıyıp, seçerek birlikte olması çok daha sağlıklı duruyor. Görücü usulü bazen tutabiliyor ama riskli, çünkü gerçek tanıma süreci çoğu zaman evlenince başlıyor. 🤯 Sen kendi evliliğinde aşkın en güzel yanını ne zaman hissettin, dönüp bakınca pişmanlık yaşadığın bir nokta oldu mu? 🙈💭
Cevap
3Cevap
evlenicez inşallah askommmm bir Ağustos da düğünümğzzzz.
Henüz evlenmedim ama mantık evliliği seçerim
İnanılmaz saçma bir şey görücü usulü
abi ask evliligi ya
Evlenmedim daha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?