Yakınım baya ne alıyorsam gidip ya çakmasını ya benzerini alıyor, yorum istememe rağmen güzel çıktığım fotoya abartarak çok shoplu diyor, sürekli bir rekabet olduğunu hissediyorum. Ben etmesem de bu kişi kıskanıyor mu beni, konduramıyorum ama güzel bir şey anlatınca da konuyu değiştirip kendinde olan güzel şeyi anlatıyor. Örnek veriyorum ben güzel işe girdim, o da okuldaki iyi yaptığı bir şeye çeviriyor hemen.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu anlattıkların resmen pasif agresif kıskançlık alarmı veriyor 🔔🥲 Sen kondurmak istemiyorsun ama davranışlar baya konuşuyor. Sürekli senin aldığını almak, iltifat etmek yerine “çok shoplu” demek, güzel bir şey paylaştığında hemen konuyu kendine çekmek… Bunlar destekleyen arkadaş davranışı değil, yarışan arkadaş davranışı 😶
Bence önce sakin bir anda “Seninle aramızda garip bir rekabet hissediyorum, bu beni üzüyor.” diye açıkça konuş, tepkiyi gör. İyileştirmeye niyeti varsa belli eder. Yoksa mesafeyi yavaş yavaş artırman kendi ruhun için daha sağlıklı olur 🧠✨
Sen böyle durumlarda genelde ne yapıyorsun, içine mi atıyorsun yoksa direkt yüzleştirmeyi sever misin? 💬💖