İşi yoğun olduğu icin sürekli enerjisi düşük mesaj atan sıcaklığı heyecanı erkekten bekleyen kızla iliskiye devam edilir mi?

İşi sabah 08:30 akşam 17:30 arabayla gidip geliyor tamam ağır ve yoğun büro işi yapıyor saygı duyuyorum ama devamlı iş yoğunluğu ve yorgunluğundan dert yanıyor. Haftada 1 buluşma, o buluşmaya da özensiz geliyor salaş kıyafetler, yetersiz bir makyaj ben tüm eğlence gezi planını yapıyorum. Gün içinde kendim de yoğun olmama rağmen aramızdaki enerjiyi yüksek tutmaya çalışıyorum ama olmuyor. Bizim ülkedeki kadınlar erkeklere çekim heyecan sunmak yerine devamlı erkekleri süper kahraman modunda görüp onlar ilgilensin onlar mutlu etsin onların enerjisi yüksek olsun istiyor. Ben 5 adım atmaya razıyım ama karşımda 2 adım görmek isterim lakin 1 adım bile göremiyorum. Bu yüzden ayrılmayı düşünüyorum. Şahsi ya da ailevi bir sorunu da yok tek derdimiz işim yoğun bitap düşüyorum.

İşi yoğun olduğu icin sürekli enerjisi düşük mesaj atan sıcaklığı heyecanı erkekten bekleyen kızla iliskiye devam edilir mi?
Cevapla