Toksikleşen ilişkide ara vermek mantıklı mı, bizi daha çok yıpratır mı?

İki yıldır sevgiliyiz, çözemediğim atlamadığım sorunlarımız var. Bana başkarda çok hatalar, ayıplar yaptı, düzeltmeye çalışıyor. Çok kez konuştuk ama ben artık onun yanında rahat değilim, toxicleştik. Birbirimizi çok seviyoruz, ara verelim dedim çünkü çok kez konuşup düzeltmeye çalıştık sorunlarımızı. Söylemeyeceğim ama beni tüketti fazlasıyla, artık çok yorgun hissediyorum, huzursuzum sürekli. Ara vermek bizi yıpratır mı, o da öyle istiyor.

Güncellemeler
2 ay
Ara vermek dedigimizde kendimize zaman tanimak hala beraberiz aslinda iliskimiz sonlanmadi sadece kafamizi toparlamak istedik
Toksikleşen ilişkide ara vermek mantıklı mı, bizi daha çok yıpratır mı?
Cevapla