
Uzak mesafe ilişkisi bence aşırı zor ve katlanılmaz bir durum.. Ne kadar seversen sev mesafe her şeye engeldir…

Uzak mesafe ilişkisi bence aşırı zor ve katlanılmaz bir durum.. Ne kadar seversen sev mesafe her şeye engeldir…
Eğer özledikçe görüşebilecek imkanlar varsa onun gelebilmesi senin gidebilmen gibi ve özellikle sağlam bir güven inşa edilmişse olabilir bunlara rağmen yürütmek normal ilişkilere göre zor. Kısaca katlanılacak insan varsa bir bakılabilir.
Karakterini çözemediğin insanla uzak mesafe çok zor çünkü güven temeli atılmada da imkansız
Evet tam olarak bu düşünsene çözememişsin bunun üstüne geç yazıyor , ilgisi az falan ama sürdürmeye çabalıyorsun aşırı zorlaşıyor
Uzak mesafe ya da değil, karaktere bağlı ilerleyip ya da ilerlemiyor. Aldatmak istesem ne farkeder ki uzak ya da yakın olması? Her şekilde aldatirim. Önemli olan ona verdiğin değer sevgi. Biraz da Kader tabii. Eğer iki kişi birbirini gerçekten seviyor ve saygı duyuyorsa mesafelerin hiç önemi yoktur fkdkd.
Aslan yengem noktayı koydu hahdhshd ama zor aşırı zor bir ilişki uzak mesafe yürek ister değer ister sevgini uzakta olsa ilgini göstermek ister Elbette kader işi ama her şey kendinde ve partnerinde bitiyor hahdhs
Canım kumam dnsnsjsn evet zor yanında olmaması, ya da o an ne yaptığını tam bilmiyor olmak. Tamamiyle güvenmek gerekiyor. Sanırım en muhimi güven djsjjsjsks zaten ben senden mi kiskanacagim dndjjs hiç sorun etmiyorum. Benim açımdan her şey pürüzsüz ilerliyor. Umarım senin için de öyle olur gönlünce olur reel olsun fjdjksjsksks
Ben varım zaten yanında arkada kalmasın gözün 😉nazjhahshahx benden kıskanma uzaktayken benleee yakın olduğunuzla senle hayatta yaklaşmam ona sjjdhdhfh valla sana kalmış o iş umarım gönlümce olur hejdjd
Oooo anlaştık aslan kumam ghhhh umarm..
Aslan yengem shfhhd he hd
Teşekkürler canım kumam. Dskskskdkkdkdk
Zor olur ya, Allah başa vermesin her hafta yanıma gelecekse belki
Aynen öyle çok zooorr görüşmeden imkansız bende böyle düşünüyorum
Bu yüzden zor ya uzak mesafe sabır ister anca görüşülme olur karşılıklı adım atılmadan ilişki ilişkilikten çıkar..
Ama b. ku cıkmadan o zamanda sıkılınıyor whdhhdhxdh
Yakında diyorum ya sık sık görüşmede hehdjwhdhs
Bence 2 3 saatlik mesafe sorun değil dhhdhd
Ciddi misinnnn şuanda ilişki milişkiyi boş ver sana üzüldüm hergün 2 saat 🤦🏻♂️ahdhwhsh
Allah kolaylık versin uykunu bari al bende 7 de kalkıyorum 🤦🏻♂️
Ama yolum 35 dk senin 2 saat
Uzak mesafe ilişki gerçekten zor, haklısın 😔 Sarılamamak, anlık görememek insanın içini kemiriyor. Ama imkansız mı? Bence değil. İki taraf da gerçekten istiyorsa, güven ve emek varsa mesafe sadece “kilometre” kalıyor 💫 Ama her karakter kaldırmaz, bu da gerçek. Sen yaşadın mı böyle bir ilişki, yoksa uzaktan bile gözün mü korkuyor? 💭💕
Cevap
4Cevap
Mantıksız buluyorum yanında olanın ne yaptığını bilemezken bir de uzaktan uzağa bir şey yaşanmaz bu devirde
Harikasın bende buna katılıyorum ✅
Uzak olan gönülden de ırak olur demişler. Doğru
Elbette öyle uzak mesafe sıkıntı
Katlanılır. Ama arada bir görmek gerekiyor yoksa olmaz nereye kadar telefonda konuşulacak
Elbette öyle ama çok zor hemde çok kolay değil yürütmek herkesin harcı değil bu güven karakter sevgi ilgi iki taraftada yoksa heleki telefonda çare etmez
Haklısın bu iş çelik gibi bir iradeyle yürür. ilgisi eksik olan zaten o telefonun öbür ucunda kaybolup gider. Herkesin harcı değil.
Elbette öyle zor yani nasip hayırlısı olsun her şey için ama sabır gerektiren ilişki herkes sevdiğini değe verdiğini yanında bulmak ister mesafe engeldir ilişkiyr
Arada bir buluşma varsa engel değildir..
Onu bile zor yapacak ilişkiler var ya üzücü durumlar yaşanıyor
Çok saçma yapamayacak olan hiç girmesin o işe. Bir yolunu bulmak isteyene mesafe sadece rakamdan ibarettir bahane arayana ise yan mahalle bile uzaktır..
Çok doğru bizde anca rahat şekilde konuşuruz burdan yaşayan ne yaşamız neye katlanmış neyi dert etmiş bilmiyoruz ama çok var bu durumları yaşayan kişiler maalesef..
Aşırı kopuk konuşuyorsun 🤦🏻 Neyse Vesselam ✋🏻
Aleyküm selam 🙋🏻♂️
Bu
Bizlik şeyler değil sevdiğin kadını evinden alıp evine bırakacaksın uzak mesafe vakit kaybı
Bizden geçti gençler takılsın.
Orası öyle de başımıza gelmeyeceği ne malum 😌
Katlanır evet
Teşekkür ederim Reis 🙋🏻♂️
Katlanılır, kolay değil ama mümkünn
Merve zor bence, çünkü görmek isteyeceksin gezmek ilgilenmek vakit geçirmek, kavga olduğunda uzaktan çok zor ama yakın olduğunda gönül almak daha kolay bilmiyorum zor geliyor bana
Haklısın uzaktan olunca gerçekten her şey daha zor oluyor. Görmek, vakit geçirmek, sorun çözmek aynı olmuyor tabii zor.
Elbette sabır gerekir sonuçta insanız ☺️
Karşıyım aynı şehirde olmasını isterim ya da çevre illerde
Doğrusuda bu
Katlanır katlanmalıda
Boş işler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?