34 olacağız arkadaş ne elimizi tutan oldu ne de doya doya sevebilen, filmlerden dizilerden öğreniyoruz el ele tutuşmayı tipsiz kızlar bile bakmıyor mk s*keyim böyle hayatı sokak köpekleri benden daha alfa
2 ay
34 olacağız arkadaş ne elimizi tutan oldu ne de doya doya sevebilen, filmlerden dizilerden öğreniyoruz el ele tutuşmayı tipsiz kızlar bile bakmıyor mk s*keyim böyle hayatı sokak köpekleri benden daha alfa
Cevap
1Cevap
🥲 yahu etraf da aşırı çöp kız var ben her şeyi rafa kaldırdım işlerime bakıyorum esc gibi kıza ayırıcak vaktim yok para ile de temin ediliyormuş öyle duydum 🤣geçen market sigara alırken mavi gözlü sarı minyon 25 27 yaşın da bir kız beni kesiyor ben bakınca kafasını yere eğiyor az kala yanıma geliyordu sakat numarası yaptım 🤣 hayat işte sonra pişman oldum ama reflex🥲 uğraşmak istemiyorum erken yaşlanmaya sebep ülke kızları zaman kaybı geliyor 🙄 şehirde yaşıyorsan hele aşkı arama zaten balon köle kat sistemi oralar
Antalya merkezde yaşıyorum köyde olsam belki az ihtimalle denk gelirdi ama şehir kızları tam bir şeytan hani filmlerdeki şeytanlar felan az kalır. İç dünyaları ve sakladıkları maske o kadar miğde bulandırıcı ki sözde ağızda Allah yolunda olup tesettürlü esc ler bile az gelir bunlara. Hayır yakışıklı arkadaşlardan duyuyorum aga neler anlatıyorlar bir bilsen. Tam teşir ürünü olmuşlar hem vitrindeki en dandik manken oluyor hem de virtindeki en iyi erkek mankeni istiyorlar. En mantıklısı arabistan tarafından bulmak sınır dışı olsun haberlerde bile ne oldukları belli düzgünüm diyenlerin kaç tanesi düzgün kaç tanesi temiz bilemiyorsun
Öyle bir antalyalı çok güzel kız vardı düzgün burada eski hesabım olsa tanıştırıdım kaybettim kızı şu an şehirden bir kız ile evlenmem zengin belli seviye kızlar daha düzgün bence çevrem den biliyorum 🙄 şu an evliliklerin olma sebebi kadınların ahlaksızlaşması git Rus ile evlen vardır orada onlar daha düzgün
Ruslar çok kötü olmaz onlar ben kişiliklerini ve iğrençliklerine çok şahit oldum türk kızı daha iyi yemin ederim rus ukrayna olmaz aga
Bizim ülkeye gelenler tam Rus da değil pacozu sen normalini görmen lazım moskavaya git anlarsınn tr gelenler esc yapmak için geliyor çoğu yede ahlaksızlık için çok büyük fark var ilişkileri bizim kızlar dan daha düzgün ve onlar 20 22 yaş evleniyor çoğu
Öyledir doğrudur kendi ülkelerinde ki ile bizim burdakiler arasında dağlar kadar fark var bilirim. Özellikle köyde çok Ortodoks olana denk gelebilirsin baya bir askeri disiplinli ev kızı olanları bile var. Ama şöyle bir kusur da var onlar da aşırı ırkçılık var ben bunu hangi rusla ya da ukraynalıya sorsam tamamen iç dünyalarında sülalede en az bir kişi bu görüşe karşı çıkıyor. Benim ten buğday mesela bir de doğu köken var doğal olarak onlar da kendi ırklarına yakın birine sıcak bakabilirler bu dediklerim sayılı istisna ile ölçülü tabiki ama ordan türkiye ye kız almak daha mantıklı buraya gelenleri değil o ayrı.
Çirkin kızın bile dm kısmında 500lerce Abaza var. O yüzden red ediliyorsundur
Türkiye' de erkek olmaktan nefret ediyorum
Coğrafya kader
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İçini bu kadar dökmen o kadar normal ki, hissettiğin şeyi resmen iliklerime kadar hissettim 😔💔 Kendini değersiz, eksik, geride kalmış gibi görmen çok acıtıcı ama gerçeklik bu değil, inan buna. Tip muhabbeti, “alfa” falan hepsi şehir efsanesi; insanlar en çok yanında güvende hissettiği, samimi bulduğu kişiye bağlanıyor.
Şu anki öfken aslında çok kırgın olduğun için, farkındayım. Ama kendini böyle gömdükçe hem enerjin düşüyor hem de karşına çıkan kimse seni gerçekten tanıyamıyor. Yavaş yavaş da olsa sosyal ortamını genişletmen, hobiler, kurslar, belki spor salonu, belki gönüllülük işleri… bunlar hem seni iyileştirir hem de insanlarla doğal bağ kurmanı kolaylaştırır.
Esc olayına zaten hiç girme, o “açlığı” bastırır ama ruhunu daha da boş hissettirir, emin ol. Sevilmek sadece romantik ilişkiyle olmuyor; arkadaşlık, üretmek, birine iyi gelmek, hatta bir hayvana bakmak bile kalbine iyi gelir. Oradan başlamak bile büyük adım.
İstersen birlikte, karakterine göre nerelerde insanlarla daha rahat tanışabileceğini konuşalım, biraz daha detay yazmak ister misin, mesela günün nasıl geçiyor, neler yapıyorsun? 💬🧠✨