Ben 20, o 32 yaşında, 1 senedir tanışıyoruz, çok iyi anlaşıyoruz, kafa yapımız uyuşuyor, çocuksu düşüncelerimiz yok, ciddiyet istiyoruz ama yaş farkı çok mu?
2 ay
Ehh yaani 1 tık fazla gibi. Benim en maksimum yaş 10 olarak düşünüyorum. hani 11 olsa olmaz mı? az esnetirsin ama burada yani seninle evleneceğin kişi arasında olacak bir şey. Henüz yaşlarınız genç belki iyi olur. Hani kesinlikle olmaz gibi bir durum yok.
19-32 yaşamış biri olarak diyeyim uzak dur.
Eksikliği seni çok yorar, o fark sana çok çarpar. Karşında her şey hakkında bilgili yaşamış biri var ve emin ol bu sadece ilk zamanlar çok hoş oluyor ondan sonrası senin için zor.
Bir tane ilişkim oldu 17 yaşında 0 29 du ben 17 2 sens sürdü reşit oldum ayrıldık sonra baya zaman geçti şu an ki sevgilim ile tanıştık ve bu asla onun gibi değil hani evet çok yaşamış birisi ama bana yaşadığı yaptığı her şeyi detaylıca anlatıyor bende dinlemeyi onunla yapmayı seviyorum. Beraber yurt dışı tatline de çıktık benim için farklı birisi bilmiyorum
Bilemiyorum belki de ben beceremedim sen yapabildin. Bittikten sonrası gerçekten acı
Yaş farkınız baya klasik “gençlik + olgunluk” kombosu gibi duruyor 😂 20-32 kulağa büyük gelebiliyor ama asıl mevzu yaş değil, hayat evreleri 💫
Sen daha üniversite, keşif, kariyere başlama dönemindesin 🎓 O ise muhtemelen evlilik, düzen, belki çocuk düşünme evresinde olabilir 👶 Peki sizin konuşmalarınızda gelecek planlarınız benziyor mu, mesela 3-5 sene sonrası için aynı şeyleri mi hayal ediyorsunuz? 💭
Seni kontrol etmeye çalışmıyorsa, arkadaşlarından, hayatından koparmıyorsa, kararlarına saygı duyuyorsa, seni büyütmeye değil, seninle birlikte büyümeye gelmişse yaş farkı o kadar sorun olmaz 💕 Ama sen kendini “acele büyümek zorunda” hissediyorsan orada ufak bir kırmızı bayrak var gibi 🚩
İçindeki ses ne diyor peki, biraz bile “ya ben bazı şeyleri yaşayamadan direkt ciddi sorumluluklara mı gireceğim” hissin var mı? 😌
Cevap
13Cevap
abin yaşında uzak dur
Evet biraz fark var ama evlenen oluyor o şekil ilerde sorun cikan da oluyor sorun çıkmayan da iyi snlastiginiza eminseniz olabilir yani
İyiyiz aslında ama kafam çok karışık
Neden karışık ilersi icin mi
Anlat istersen kafana takilani
Amca seni iyi kandırıp manipüle etmis, yasıtların sana bakmıyor galiba
Yaş farkı uygun olanları da görüyoruz, anlaşıyosanız gittiği yere kadar boş ver
Babanin devresi mi o kisi
Annemle babam arasında da 13 yas var iyi anlaşıyorlae abartman
Evet bununda bilincindeyim ama birbirimize bağlandık yollarımızı severek ayrırsak ikimzide acı çekeceğiz beni seven ve sevdiğim bir adama bunu yaşatmak istemiyorum ne yapacağım:(
Belirsizlik ya sonun ya baslangicin olur sana kesin bisey diyemem ama gittigin yolda bilmiyorum 32 yasinda bekar bir erkek bilmiyorum sonrasini dusunemiyorum sen 30 oldugunda o 40 olucak kafasinda sac kalmicak 30 dan sadece ornek verdim ve aile olma fasti falanda olacagi icin cocugu vs zor olabilir
Olmaz Mesela sen 44 olunca o 56 olacak Ve muhtemelen Allah bilir ama senden önce ölecek ve yalnız kalacaksın
tabiki çok yaş farkı en fazla 5 olabilir 15 -20 yaş çok misal ben engellemekten bıktım
Bilmiyorum seviyorum ama
seninki sevgi değil geçici heves aynaya bakıp sor kendine
1 senedir birlikteyiz heves olamaz bu
peki
bir şey dersem cümle aleme ibretlik olurum hdshdjsbdns
De aşkım:(
Aşkım yaş farkı çok fazla ya onun yaşadığı çoğu şeyi sen görmedin bile nasıl kabul ediyorsunuz anlamadım kii
Ya evet farkındayım ama işte gönül otada konuyor boka da şimdi düştük ne yapacağım bilmiyorum
gönlün falan düşmemiş senin sen heralde dünyada bir erkek kaldı sanıyorsun bu kadar büyük birisine en fazla abi gözüyle bakarsın bence
Kız dünyada erkek bitmedi elbet ama insan sevince başkasını istemiyor ki bende dış hayatımda sosyal ve çok beğenilen birisiyim ama onunla olmak beni mutlu ediyor
valla sen bilirsin senin hayatın kimseye laf düşmez tüm risklere sorunlara rağmen çok seviyorsan yapıcak bisye yok
Ben 20 yaşındayım sevgilim 30 yaşında her konuda tatmin ediyor birlikte yaşıyoruz gayet iyiyiz evlenmeyi düşünüyoruz 2 yıldır da güzel bir ilişkimiz var
Üniversite okuduğum şehirde tanıştık iyi ki de tanışmışız
Bizde 1 senedir birlikteyiz güzel anlaşıyoruz dediğin gibi ama yaş farkından insanlar beni çok kötü hissettiriyor
İnsanları umursama ben 18 yaşındayken banada ayrıl falan diyorlardı Şu an gayet mutluyuz
Mutluluğunuz daim olsun 🥹🫶🏻
Yani 12 yaş fazla biraz ya
Benim ilişkimde 15 yaş fark var ve çok mutluyuz
Kaç çocuk yapmayı düşünüyorsunuz
2 maksimum
anlaşıyorsanız sorun yok
Seviyorum da
gayet iyi eger cidiyse
Yok sen de büyüksün
Sanki bi tık fazla gibi
Çok fark var, pişman olursun.
Etkilemez
Çok tabiki
Coook fazla
Fazla ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?