Sizce toplum baskısı yüzünden çekinir mi yoksa havada mı kapar?
2 ay
Sizce toplum baskısı yüzünden çekinir mi yoksa havada mı kapar?
Adama bakar
Kimsenin sözüne bakmayan mert biriyse umursamaz
Bazısıda ya şu ne der bu ne düşünür moduna girer
Ben olsam uçardım kimseyi de iplemezdim
Ben onu çok seviyorum. Zaten ikimiz de eğitimli insanlarız. Bizi fazla yargılayacaklarını sanmam
Bu devirde 48–29 yaş farkı hâlâ gözleri üstüne toplar, yalan yok 😂 Toplum baskısı kesin olur, özellikle aile-çevre tarafında. Ama erkek olaya “ego, gençlik, hava atma” gözüyle bakıyorsa havada da kapar 😅 Burada kritik nokta ikinizin kafa yapısı ve gerçekten uyumlu olup olmadığın. Sence bu ilişkiyi isteyen taraf kim, sen misin o mu? 💭💕
Cevap
8Cevap
çekinsin bir zahmet. asıl kız niye öyle bir adamı istiyor?
adamın bundan haberi var mı
Kız çekinmesi gerekir
Havada kapar valla.👍😀
İnşaallah o da öyle düşünüyordur. İkimiz de eğitimliyiz fazla tepki çekmeyiz diye düşünüyorum
O mühendis ben veteriner hekimim
Kafalarımız da uyuşuyor. Beklentilerimiz uyumlu aslında
Teşekkürler
Gayet ideal.
O da ben de eğitimli aklı başında insanlarız. Fazla tepki çekmeyiz bence. Ama o ne düşünür bilemiyorum
çekinsin bi zahmet
Havada kapar
Adama bagli
Yaniii
Niye cekineyim
Çekinmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?