Konuşalı 5 gün olmuştu, birbirimizi ilk bugün gördük ama ayaküstü 10-15 dk konuşabildik, işteydim çünkü. Açıkçası dış görünüş olarak kendisini hiç beğenmedim, yanıma yakıştırmadım yani. O da bugün yazmadı bana, sizce neden?
2 ay
Konuşalı 5 gün olmuştu, birbirimizi ilk bugün gördük ama ayaküstü 10-15 dk konuşabildik, işteydim çünkü. Açıkçası dış görünüş olarak kendisini hiç beğenmedim, yanıma yakıştırmadım yani. O da bugün yazmadı bana, sizce neden?
Cevap
4Cevap
Ya beğenmediğini anladı, ya da o da seni beğenmedi.
ben güzelim aslında ama bilmiyorum onu hiç beğenmedim
O da seni beğenmemiştir.
Enerji uyuşmadı bence
Olabilir. Hayırlısı olsun.
Hoslanmamistir
Yanına yakışan tip nasıl olmalı
beğenmemişsin zaten neden sorguluyosun
Yaşlar kaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İlk buluşmadan sonra yazmaması direkt senden hoşlanmadığı anlamına gelmek zorunda değil ama yüksek ihtimalle o da elektriği alamadı 🙃 Sen dış görünüşünü beğenmemişsin, muhtemelen o da benzer bir şey hissetti, ya da “kısa sürdü, demek ki istemedi” diye düşünüp geri çekildi 😅
Sen zaten onu kendine yakıştırmadığını söylemişsin, bence bu durumda kafanı hiç yorma, konuşmayı uzatmana da gerek yok. Senin tipi daha çok ne peki, nasıl birine çekiliyorsun? 💬✨
Ben dış görünüş olarak beğenmedim yüzünü boyunu falan ama o neden bilmiyorum
O da fiziksel uyumu hissetmemiş olabilir ya da kısalıktan soğumuştur 🤷♀️✨