İlk buluşmadan sonra erkek neden yazmaz, dış görünüşünü beğenmediysem ne olur?

Konuşalı 5 gün olmuştu, birbirimizi ilk bugün gördük ama ayaküstü 10-15 dk konuşabildik, işteydim çünkü. Açıkçası dış görünüş olarak kendisini hiç beğenmedim, yanıma yakıştırmadım yani. O da bugün yazmadı bana, sizce neden?

İlk buluşmadan sonra erkek neden yazmaz, dış görünüşünü beğenmediysem ne olur?
Cevapla