Eski sevgiliden olgunca intikam almak yerine ona en ağır dersi nasıl veririm?

Merhaba arkadaşlar, normalde kimseden intikam almam, Allah'a havale ederim ancak bu kişi Allah'a bile havale edemeyeceğim kadar iğrenç şeyler yaşattı bana, bu yüzden fikirlerinize açığım, yardımcı olursanız çok sevinirim. Size durumumu kısaca özetlemem gerekirse, aile dostumuzlardı, sık sık görüşürdük, 5 yıllık geçmişimiz var, son 2 yılı da beraber geçirdik bir ilişkide, aklınıza gelebilecek her şeyi yaptık, ailelerimiz tanışıyor diye birbirimizin evinden çıkmazdık zaten, kısaca aramızda büyük bir aşk ve güçlü bağ vardı. Ama 2 yılın sonlarına doğru bir şeyler değişti, ilgisi azaldı, daha çok arkadaşlarına ve oynadığı oyunlara vakit ayırdı, ilgisi azaldıkça kavgalarımız çok fazla arttı, her kavgada psikolojim daha da kötüye gidiyordu, arkadaşlarımızın ve ailelerimizin de bize olan bakışları değişmişti, artık hiçbiri desteklemiyordu bizi, durum böyle olunca daha da büyüyordu kavgalarımız, ve bu öyle bir çocuktu ki ailemi ikna edip beni psikoloğa göndertmişti deli damgası vurmak için, belki bahanesiydi de bilemiyorum. Uzun süre ilaç kullandım, kavgalarımız bitmedi, ben ilgisini istiyordum, o tamam deyip sevişip, sonraki gün yine aynı şekilde davranıyordu. En son ara vermek istedi, ara verelim ama merak etme seni bırakmam dedi, beni öptü, veda etti, onu da son görüşüm oydu, ama sonraki gün ben arkadaşlarımla kafa dağıtırken telefonuma mesaj geldi, kıyafetlerimi geri getir yazmıştı bir anda. Ben ağlamaya başlamıştım, arkadaşlarım telefonu elimden alıp benim adıma konuştular, haliyle atıştılar. Akşamında açıklamak için evine gittim, kız kardeşi beni eve aldı, evine girip odasında bekledim, o yüzüme bile bakmadan evden çıktı, hemen arayıp son kez konuşalım dediğimde seni hayatımda istemiyorum, defol dedi ve her yerden engelledi, hatta engellediği gibi eskiden ona engellettirdiğim ne kadar kız varsa hepsini geri takibe almıştı. Ben de onu rahatsız etmedim, bir ay sonra ailecek taşınacaklarını öğrendim, her şeyi açıkladığım bir mektup yazdım, kız kardeşine verdim, ona vermesi için, okudu mu bilmiyorum, bir şey değişmedi. 5 ay geçti aradan, geçen hafta kız kardeşi geldi buraya, benimle çıkmak istediğini söyledi, tamam dedim çıktık, benim gitarım halamlarda, gidip alabilir misin dedi, yanımda da abisini aradı, abisi de al deyince ben de kıramadım, gittim aldım, kız kardeşine verdim. Birkaç gün sonra hakkımda söylentiler döndüğünü duydum, meğerse halası çocuğu arayıp gitarı siz mi istediniz deyince çocuk ben istemedim, o kız bana yalakalık yapmak için aldı demiş. Yani beni ortaya atmış, bu zamana kadar sesimi çıkarmadım ama artık canıma tak etti, büyük bir intikam almak istiyorum, lütfen bana fikirlerinizi söyleyin, buna ihtiyacım var, ben bu çocuk yüzünden 2 ay yatağımdan çıkamadım, ağır depresyon yaşadım, o gününü gün ederken, şimdi toparlanmışken hâlâ hayatıma zarar vermeye çalışıyorsa artık bir ses çıkarmam, haddini bildirmem lazım.

Eski sevgiliden olgunca intikam almak yerine ona en ağır dersi nasıl veririm?
Cevapla