Öncelikle her şey karşılıklıdır. Gerçek hayatta bir beyefendi ile konuşursunuz veya görüşürseniz sizin maddi ve manevi ihtiyaçlarınızı karşılar. Peki sanaldan konuştuğunuz kızların maddi ihtiyaçlarını karşılar mısınız beyler
2 ay
Vasıfsız bir şeyi beceremeyen, kendi ayakları üzerine duramayan gurursuz kızlar 80 yaşındaki erkeklerin altına yatıp karşılığında para alır. Eskortluk ile ancak bir yere kadar gidersiniz. Gidin çalışın insan gibi, para kazananın. Ondan sonra babanız yaşındaki erkeklerin ağız kokusunu çekiyorsunuz, sonra da namuslu kızım diye geziyorsunuz.
Bu neyin kafası Allah aşkına. Tanıştığınız görüştüğünüz hiç kimse sizin özellikle maddi bir ihtiyacınızı karşılamak zorunda değildir. Siz sponsor arıyorsunuz ilişki aşk değil
Yav git işine evde kalmışsın yürü
Sanalda tanıştığın biri için maddi destek konusu çok ince çizgili bir yer bence 🤔💕 Gerçek hayatta bile bu dengeyi kurmak zor; sanalda ise güven, niyet, samimiyet üçlüsü iyice karışıyor. Erkek olsam, tanışmanın çok başında asla yapmazdım, önce ciddi bir ilişki, gerçek güven, yüz yüze tanışma falan isterdim. Çünkü aksi direkt sugar ilişkiye dönebiliyor 😅 Sen bu konuda ne düşünüyorsun, sınırın nerede başlar? 💬✨
Cevap
22Cevap
O Hatayı zamanında çok yaptım tövbe ettim aslaa yapmam
Yine yap canım pişman olmazsın
Aslaaa
Kendime yazık ederim
Pişman olduğum için tövbe ettim
Benim hayatımdaysa bana değer veriyorsa karşılarım
Maddiyat dediğin nedir ki
Para her zaman var ama değer bilen insanlar çok az
aynen akıllı konuşanı severim ztn karşılanmadan kimse durmaz
Aynen öyle
Kız arkadaşımın dahi herhangi bir ihtiyacını karşılamam, nikahlı eş mi bu?
Yapanın zeka ile arası yoktur, yahut beyni başka yerdedir.
Yav erkeksen mecbursun ilerle sanki tanrı laflara bak yürü
Nikahlı eşim olmayan birine para yedirmedim elhamdülillah bugüne dek, beyni başka yerde olanları sömürebilirsiniz.
He sen tanrısın kanka para harcamıyon kimseye bizde yedik yürü bu da bizi saf sandı
Saf olmadığınız sorduğunuz sorudan belli...
Reel olmadan hiç bir şekilde maddi yardım etmem edersem mutlaka reel görüşmem gerek ve elden veririm
İşte bazıları reel görüşmek için sanaldan yatırım yapıyor ya hani
İbana asla para atmam
Malum dolandırıcı çok
Hersey karsilikli tabiki
Ayn
Buna değecekse evet
Değer tabiki canım
Bana adım atana bende adımsız bırakmam
Sen kimsin bizden üstünlüğün yok önce sen adım at
Ben üstünlük demiyorum ben benle olsnı zaten ne ise daha iyi olması nasıl hissediyorda daha iyş olmasını çalışıyorum... Kimseyi asla üstün görmedim görmekte. Bana düşmez.
niye karşılasın, mantığı ne bunun
Manevi ihtiyacını karşılarım
Nude sekting cinsellik olursa karşılarım herşeyini
Önce güven vermek şartt
Numara için ne verceksin hersey karşılıklı ya hani
Yanı duruma bağlı
Nasıl
Karsılamam
Yazmaya gelince yalvarıyorsunuz dm de ama
Ben kimseye yazmam tatlım
Onu mu diyom ap erkekler kız hesabı açılınca sürüyle yazıyorsunuz
Başkası beni ilgilendirmiyor. Benim mesaj kutum bile kapalı. Demiseksüelim ben birine yazmam için aşırı yoğun duygu hissetmem lazım.
Bazen kücük meblaglar
Büyük te olmalı yoksa hiç konuşmaya gerek bile yok bence
Holdingim yokki
Meswla ne kadar büyük
O kadar mal değilim
Daha fazlasın anladım
Hayır karşılamam
Ozmn kızda konuşmaz knk
Sıkıntı yok, reelde zaten yapacağımızı yapıyoruz
Kimse karşılamaz
Hayır karşılamam.
Hayır
Nasıl bir ilgisi olduğuna bağlı bana karşı
Şaçma
video karsılığında evet
Hım
sen
O benim cinsel ihtiyacımı karşılıyorsa evet
Karşılıklı diye belirtim ama kimse babamızın oğlu değil önce güven vercek
Tabikide öyle olucak kimsede bizim babamızın kızı değil oda güven vericek sonra ne istersek yaparız
Beyler önden derim sonuçta erkekler korkacak bişeyi yol kızların var
Kızların korkacak neyi var abartma ya :)
erkeksin sen niye korkuyorsun
Beyler önden gelcek kızlar gelmez
Ya gelirim korkum yok benim sana mı geleyim şimdi yani onumu istiyorsun
Şahsım adına hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?