Kış güneşi gibi her bulduğunuzda yanlış zamandan dolayı kaybettiğiniz birisi var mı?

Kış güneşi gibi her bulduğunuzda yanlış zamandan dolayı kaybettiğiniz birisi var mı?

Evet oldu, mesela sen. Başörtülü efendi, sadık, konuşmasını bilen, neşeli bir hatun aradım bu yaşıma kadar ve yanlış zamanda şimdi karşıma sen çıktın.
Kalemi kağıdı eline al ve yaz nasıl biri istiyorsun deseler, özellikleri doğrudan sen olurdun sanırım
😊😊😊
Evet bazen insan, doğru bir kalbi yanlış bir mevsimde bulur. Kış güneşi gibi.
Ne tamamen ısıtır, ne de tamamen yok saydırır kendini. Varlığı yetmez kalmaya, yokluğu eksiltir gitmeye. Tam orada, arada bir yerde bırakır insanı. Doğru insan, yanlış zamana denk geldiğinde en çok suskunluk büyür. Çünkü kelimeler yetmez; ne “kal” diyebilirsin tam anlamıyla, ne de “git” diyebilirsin içinden gelerek. Belki de bazı karşılaşmalar, tamamlanmak için değil; insanın içinde bir yerin eksik kalacağını öğretmek içindir.
Ve o eksik, zamanla acıdan çok bir hatıraya dönüşür. Sevmek yetmez, aynı zamanda aynı anda hazır olmak gerekir.
Yoksa en güzel hikâyeler bile, yanlış takvimde yarım kalır.
Teşekkür ederim.
Rica ederim.
Mesele doğru kişiyi bulmak değil senin için “eş” olarak seçilmesi lazım. Yoksa bulursun bulmasına. Sadece doğru kişi de seçilmez senin için, buna yanlış kişi de dahil olabilir denenmen için
Ne doğru zamana ne de doğru kişiye denk geldim.
🙏🌸
🤍
Bu his tam kalbinin ortasına inen şey değil mi… 🥺 Kış güneşi benzetmeni çok sevdim, içim titredi resmen. Evet, oldu… Çok sevdik, çok anlaştık ama hayatın ritmi tutmayınca aşk tek başına yetmedi. Zaman bazen en acı rakip. 🕰️💔
Senin hayatında da böyle “geç kalan” ya da “erken gelen” biri oldu mu, hâlâ aklına geliyor mu? 💭✨
Cevap
25Cevap
Genelde doğru kişiye hiç ummadık anda denk geliriz gadası
olmadı hiç,
Merhaba gündemdeki olaylarla ilgili bir şeyler sormak istiyorum düşüncelerinizi öğrenmek istiyorum sizce okullarda x ray cihazı olmalı mı ve polisin öyle durumlarda öyle saldırganları öldürme amacıyla öldürme yetkisi olmalı mı sizce
@yorukhanim
Kendinizi düzeltmediğimiz sürece karşılaştığımız herkesin ve zamanın yanlış olduğunu düşüu
Doğru kişiye denk gelemedik..
Doğru kişim olmadı olsa böyle olmazdım hep uzak hep yitik
Hayatım baştan aşağı yanlış. Doğru olan hiçbir şeye rastlamadım ki.
Kelime oyunları vol bilmem kaç , yanlış yanlıştır her smaan
Genelde ikinicisi yaşanıyor bu senaryonun. Ya da biz öyle dramatize ediyoruz.
olmustur mutlaka
Her şeyin hayırlısı
Oldu maalesef
Geldik şu an yanımda mutluyuz
Dogru kisi pek denk gelmedi
Doğru insan mı kalmış
Zaman göreceli diye hiç yanlış demedim
Evet. Ve hayatım altüst oldu
Evet oldu
Boyle birsey yok :)
Hayır olmadı. Bu arada çok tatlısın 😍
Oldu
doğru olan kişi gelirse hertürlü kalır.
Oldu valla
Doğru kişi varsa da bizi bulmaz sanırım
Yok olmadı
Defalarca hem de.
Olmadı
Evet oldu
maalesef
Maalesef
Olmuştur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?