34 yaşında maddi durumu iyi, çok güzel ve kültürlü, evi olan kadın neden sevgili yapmak ya da evlenmek istemez?
Boşanmış, zengin, fakir de istemiyor diyor ki bundan sonra travmaları, sorunları, bilmem ne sorunları olan adamı çekmek istemiyor
rum
34 yaşında maddi durumu iyi, çok güzel ve kültürlü, evi olan kadın neden sevgili yapmak ya da evlenmek istemez?
Boşanmış, zengin, fakir de istemiyor diyor ki bundan sonra travmaları, sorunları, bilmem ne sorunları olan adamı çekmek istemiyor
rum
~ Birincisi, dünyaya gelen herkes evlenmek zorunda diye bir şey yok evlenmek istemeyebilir gayet normal bu ; ikincisi, her şeyini kendisi yapmış olan yapmaya devam eden bir kadın erkeğe ihtiyaç duymaz kolay kolay ~
Yasadıgı tecrübelerin etksii sanırım tamamen ve güçlü bir yapıya sahip olmasından olabilir
Kendi ayakları üzerinde durabilen çoğu erkeğin yapamadıgı bir şey ki bu.
Kendi kendine yetebilen ve hayatı istediği gibi yasamayı bilen ve hayatına yön verebilen bir kadın olmasından kaynaklı diyebilirim..
Ki bu ülkemizde nadir gorulen oreklerden dir
Özellikle ulkemizde
Kendi ayakları üzerinde durmaya alışmış ve belli bir yaşı geçmiş kadın profili hayatının geri kalanında sorunlu problemli birini istemez. Doğal hakkıdır.
Bu kadın bence gayet mantıklı düşünüyor canım 😌 İnsan bir yerden sonra “yalnızım ama huzurluyum, dram yok, kriz yok” konforuna alışıyor. Maddi özgürlüğü var, evi var, kafası güzel… Neden hayatına sorun paketli birini soksun ki? 😂 Travma, dram, yük taşımak istememesi çok normal. Aşksız ama huzurlu hayat mı, sorunlu ilişki mi, sen hangisini seçerdin peki? 🧠💔✨
Cevap
16Cevap
Sohbet eden iyi konuşan güler yüzlü düşünceli birini bulursa kapsın
Geçmişinde yaşadıkları yüzünden güven duyhusu sıfırlanmış olabilirmi mesela?
Neden evleneceksin ki takıl istediğinle hayatını yasa
Bu gayet normal göründü gözüme
Rahmet babadan maaşi var çalışmıyor evlenmiyorda mirasla geçiniyor
Güçlü kadınlar genelde erkeklere ihtiyaç duymuyor güçlüden kastım zaten her istediği olanlar ara sıra kendi ihtiyaçlarını gidermek için birini bulurlar o kadar illa düzenli ve ciddi bir ilişkiye gerek yok
Allah bilir kimlere çaktırıyorsun Kim bilir senin işlerin hep gizlidir
Knk bszı şeyleri aşmış
Ne geregi var en güzelini yapiyor. Aferim zekiymis
Olay evlenmek değil sadece burada.
Yapraktan korkuyordur
Nasıl 😁
Bildiğin yaprak işte erkek yaprağı 😜
Kimmis o
Arkadaşım bu çalışmasına bile gerek yok 😁
Eee niye hala tanistirmadin ki bizi
Takılacak artık ooo
Kadin hakli dertsiz basina dert mi alsin
Evli ve fakirim , kabul eder mi
Rahat hayatı seçiyor
Bende onun erkek halş vat
Tercih
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?