Erkek arkadaşım kaçıngan ve bu yüzden ilişkiden soğumak üzereyim sizce erkek ne zaman çabalamalı?

Yaklaşık 1.5 haftadır ilişkimde beni çok yoran bir süreçten geçiyorum ve gerçekten ne düşüneceğimi bilmiyorum.

Küçük bir tartışma yaşadık. Ben daha ne olduğunu tam anlayamadan sevgilim konuşmak yerine mesafe koymayı seçti. Ben kaygılı biriyim, o ise daha kaçıngan. Saatlerce yazmayınca ben kötü hissetmeye başladım ve en sonunda ben aradım ama konuşmaya ne isteği ne de çabası vardı. Bu da tartışmayı büyüttü.

O günden beri durum pek değişmedi. Gündüzleri iletişimden kaçıyor, mesajlara geç dönüyor. Ne zaman konuşmaya çalışsak ya tartışıyoruz ya da konuşma yarım kalıyor. Konuşma uzayınca yine geri çekiliyor. Birkaç kez üzgün olduğumu, hatta ağladığımı bile söyledim ama uykusu gelince konuşmayı kesip uyudu.

Bu süreçte sürekli ben düzeltmeye çalıştım. “Bu belirsizlik beni çok yoruyor, sen de çaba göster” dedim. O ise bana “bana alan ver, beni bunaltıyorsun” diyor. Gündüzleri gerçekten alan veriyorum ama bu sefer saatlerce hiç iletişim olmuyor ve bu durum kaygımı daha da artırıyor.

Bana beni sevdiğini, üzmek istemediğini söylüyor ama davranışları bunu göstermiyor. Hatta bir noktada “sen çabaladıkça benim çabalayasım gelmiyor” dedi.

“Bu şekilde devam ederse ben yokum” dediğimde bile çok etkilenmiş görünmüyor. Sanki benim hep çabalayacağımdan emin gibi.

Bu arada uzak mesafe ilişkisindeyiz ve bir aydır görüşmüyoruz. Eskiden sürekli konuşurduk, şimdi ise her şey çok mesafeli ve tek taraflı.

Ben gerçekten yoruldum. Bir yandan uzaklaşmak istiyorum ama bir yandan da onun çaba göstermesini bekliyorum. Ama o tarafta hiçbir hareket yok gibi.

Sizce ben mi abartıyorum? Yoksa bu gerçekten tek taraflı bir ilişkiye mi dönmüş durumda?

Erkek arkadaşım kaçıngan ve bu yüzden ilişkiden soğumak üzereyim sizce erkek ne zaman çabalamalı?
Cevapla